تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
جالب است ۰
در مرکز مبادله ارز و طلا انجام شد؛

تامین ۱.۸ میلیارد دلار ارز در ۲۵ روز نخست امسال

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا از تامین نزدیک به ۱.۸ میلیارد دلار ارز برای مصارف مختلف در ۲۵ روز نخست امسال خبر داد.
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،علی سعیدی گفت: از ابتدای امسال تا ۲۵ فروردین یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلار ارز برای مصارف چهارگانه (کالاهای اساسی – واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات – ارز اشخاص – ارزهای خدماتی) در مرکز مبادله ارز و طلا تامین شده است. البته نوع ارزها متنوع بوده اما معادل دلاری آن حدود ۱.۸ میلیارد دلار می‌شود.
وی اضافه کرد:‌ در این مدت ۳۹۳ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی شامل گندم، ذرت، دانه‌های روغنی و دارو تامین شده که با نرخ حدود ۲۸۵۰۰ تومان بوده است.
مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا افزود: در ۲۵ روز نخست امسال برای نیازهای بازرگانی و واردات مواد اولیه، ابزارآلات و ماشین‌آلات ۹۲۰ میلیون دلار ارز با نرخ نیمایی تخصیص داده شد.
به گفته وی، ۳۹۶ میلیون دلار ارز اشخاص (واردات از محل صادرات) و ۷۶ میلیون دلار هم ارزهای خدماتی (سرفصل‌های ۶۳گانه همانند ارز دانشجویی و مسافری) در ۲۵ روز نخست امسال در مرکز مبادله ارز تامین شد.
سعیدی درباره حراج سکه و شمش طلا هم گفت: طی سال گذشته ۱۶ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا انجام شده که از این طریق ۲۰۸۵ کیلوگرم عرضه شده است. همچنین در جریان حراج‌های سکه طلا درمجموع ۱۱۰ هزار قطعه سکه شامل ۸۰ هزار ربع سکه، ۱۶ هزار نیم‌سکه و ۱۴ هزار قطعه تمام سکه به مشتریان تحویل داده شده است.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcai0na.49niy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین