تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
جالب است ۰
مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده بهشهر گفت: سیاست های سرمایه گذاری سال 1401 را در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و نیروی انسانی به منظور جهش در تولید قرار داده ایم.
سرمایه گذاری بر نیروی انسانی برای جهش در تولید
علی نعمت الهی مدیر عامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر با اشاره به ترسیم برنامه و سیاست های این هلدینگ به خبرنگار سرمایه گذاری اظهار داشت: یکی از راه های کاهش هزینه استفاده از نیروی انسانی متخصص است که این مهم را با حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از دستاوردهای نخبگان صنعت شوینده اخذ خواهیم کرد.
وی به کاهش میزان واردات مواد اولیه در سال آینده تاکید کرد و گفت: به همین منظور و برای اولین بار، تولید آنزیم و اسانس را مد نظر قرار داده و از طریق تفاهم نامه ای با شرکت های دانش بنیان، این مواد مورد نیاز کارگاه ها  در داخل کشور تولید خواهد شد.
این عضو هیات مدیره هلدینگ صنعت شوینده بهشهر افزود: جهش سودآوری در شرکت و افزایش دارایی سهامداران نیز از برنامه های سال آتی است و به همین منظور به سوی افزایش سطح تعاملات با کشورهای عضو اکو و همسایه هستیم.
نعمت الهی در ادامه به جهش حجم صادرات این گروه تولیدی اشاره کرد و گفت:  قطعا یکی از برنامه های درآمد زا، افزایش حجم و میزان صادرات است که به افزایش سرمایه منتهی می شود و همین نکته نیز افزایش دارایی سهامداران را رقم خواهد زد.
وی در پایان یادآور شد: نوسازی خطوط تولید، تقویت نیروی انسانی  و استفاده از تخصص آنها در صنعت شوینده نیز تنها برخی از برنامه های این گروه صنعتی در سال 1401 به شمار می رود.
 
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcfjydc.w6dveagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین