کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمایه گذاری بر نیروی انسانی برای جهش در تولید

14 اسفند 1400 ساعت 16:21

مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده بهشهر گفت: سیاست های سرمایه گذاری سال 1401 را در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و نیروی انسانی به منظور جهش در تولید قرار داده ایم.


علی نعمت الهی مدیر عامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر با اشاره به ترسیم برنامه و سیاست های این هلدینگ به خبرنگار سرمایه گذاری اظهار داشت: یکی از راه های کاهش هزینه استفاده از نیروی انسانی متخصص است که این مهم را با حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از دستاوردهای نخبگان صنعت شوینده اخذ خواهیم کرد.
وی به کاهش میزان واردات مواد اولیه در سال آینده تاکید کرد و گفت: به همین منظور و برای اولین بار، تولید آنزیم و اسانس را مد نظر قرار داده و از طریق تفاهم نامه ای با شرکت های دانش بنیان، این مواد مورد نیاز کارگاه ها  در داخل کشور تولید خواهد شد.
این عضو هیات مدیره هلدینگ صنعت شوینده بهشهر افزود: جهش سودآوری در شرکت و افزایش دارایی سهامداران نیز از برنامه های سال آتی است و به همین منظور به سوی افزایش سطح تعاملات با کشورهای عضو اکو و همسایه هستیم.
نعمت الهی در ادامه به جهش حجم صادرات این گروه تولیدی اشاره کرد و گفت:  قطعا یکی از برنامه های درآمد زا، افزایش حجم و میزان صادرات است که به افزایش سرمایه منتهی می شود و همین نکته نیز افزایش دارایی سهامداران را رقم خواهد زد.
وی در پایان یادآور شد: نوسازی خطوط تولید، تقویت نیروی انسانی  و استفاده از تخصص آنها در صنعت شوینده نیز تنها برخی از برنامه های این گروه صنعتی در سال 1401 به شمار می رود.
 
 


کد مطلب: 86174

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/86174/سرمایه-گذاری-نیروی-انسانی-جهش-تولید

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir