تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
جالب است ۰
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

جمع آوری ماهانه ۵۰۰ کیلوگرم زباله به همت کلبه های بازیافت منطقه ۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از طرح آموزشی تفکیک پسماندهای خشک از مبداً در مدارس قلب پایتخت خبر داد و گفت: این کلبه ها با هدف فرهنگ سازی جمع آوری زباله های خشک در مبدا فعالیت کرده و ماهانه ۵۰۰ کیلوگرم زباله تفکیک شده دریافت می کنند.
جمع آوری ماهانه ۵۰۰ کیلوگرم زباله به همت کلبه های بازیافت منطقه ۶
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،افشین خدامی با بیان اینکه فعالیتهای آموزشی کلبه های بازیافت در مدارس نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ تفکیک زباله و کاهش تولید زباله دارد، گفت: مشارکت دانش آموزان در امر تفکیک پسماندهای خشک از مبداً در مدارس قلب پایتخت با استقبال اولیای مدرسه و خانواده های آنها همراه شده است.

خدامی خاطر نشان کرد: هم اکنون شش کلبه بازیافت در مدارس ماندگار البرز، اتحاد نو، شهید بهشتی، شهیدان پندی، شهید صدوقی و باغچه بان مستقر شده اند و پسماندهای خشک جمع آوری شده توسط دانش آموزان و اولیای مدرسه توسط کارشناسان جمع آوری می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: دانش آموزان و شهروندان در قبال اهدا پسماندهای خشک مانند کاغذ، مقوا، بطری های پلاستیکی یا فلزی، درب بطری و ... اقلام آموزشی دریافت می کنند.
خدامی تصریح کرد: با تشویق دانش آموزان به شرکت در این امر مهم می توان از هدر رفتن بخش عمده ای از منابع و ثروتهای ملی جلوگیری کرد و حجم زباله های شهری را با جداسازی در مبدا به میزان قابل توجهی کاهش داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.39yrak9yqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین