تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
جالب است ۰
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

ساخت موزه آثار ایران درودی در انتظار تصویب شورای شهر

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اینکه طرح ساخت موزه آثار خانم ایران درودی، نقاش برجسته کشور در کمیسیون لوایح شهرداری مطرح و بررسی شده است گفت: در صورت تصویب لایحه ساخت موزه آثار ایران درودی در شورای شهر، تا پایان سال امکان کلنگ زنی بنای موزه محقق می شود.
ساخت موزه آثار ایران درودی در انتظار تصویب شورای شهر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، محمد حسین پناهی با اشاره به اینکه شرایط ساخت موزه آثار ایران درودی در کمیسیون لوایح شهرداری بررسی شده است گفت: بر این اساس قطعه ملک واقع در منطقه ۶ که برای ساخت این موزه در نظر گرفته شده بود پس از پایش طرح تفصیلی، کاربری فرهنگی یافته و با حفظ مالکیت زمین امکان احداث موزه آثار خانم درودی وجود دارد.

مدیر روابط عمومی  شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: این لایحه آماده ارائه به شورا بوده تا در صحن علنی مطرح شود و با نظر منتخبین مردم در شورای شهر تهران برای اجرایی شدن به منطقه ابلاغ شود.
او با اشاره به اینکه ساخت موزه ایران درودی در راستای افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی قلب تهران صورت می گیرد گفت: بر اساس قانون یک نماینده حقوقی از شهرداری باید در این نگارخانه فعالیت داشته تا شرایط و چگونگی اجرای برنامه ها را بررسی کند.
پناهی با بیان اینکه ساخت موزه توسط خود موسس صورت خواهد گرفت گفت: طراحی بنای موزه توسط معمار برجسته ایرانی مهندس درویش صورت گرفته و در صورت تصویب در شورای شهر، خانم درودی می تواند کارهای ساخت بنا را به سرعت از معاونت شهرسازی منطقه پیگیری کند.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: امکان کلنگ زنی بنا پس از طی مراحل قانونی و اداری تا پایان سال وجود دارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.f8objh8vo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین