تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
جالب است ۰
شهردار منطقه ۶ دربازدید از مرکز درمانی حضرت فاطمه (س) به مناسبت روز پرستار:

بیش از ۵۲ مرکز درمانی در منطقه ۶ وجود دارد

شهردار منطقه ۶ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه (س) بازدید و با اهدا گل این روز را به پرستاران تبریک گفت.
بیش از ۵۲ مرکز درمانی در منطقه ۶ وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، عظیم بابایی در جمع پرستاران ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: بیش از 52 مرکز درمانی در قلب تهران وجود دارد و شهرداری منطقه بر حسب وظایف خود به تمام این مراکز دولتی و خصوصی خدمت رسانی می کند.

بابایی با اشاره به اینکه منزلت و شان پرستاری در آموزه های دینی مورد تاکید قرار گرفته است گفت: مردم ما نیز احترام خاصی برای پرستاران قائل بوده و سپاسگزار خدمات ارائه شده این قشر زحمت کش درمانی هستند.
شهردار منطقه 6 با بیان اینکه امروزه پیشگیری نقش بسزایی در سلامت افراد دارد گفت: به همت مراکز درمانی موجود در منطقه کلاس های آموزشی و خودمراقبتی در سرای محلات برگزار شده تا شهروندان در حفظ سلامتی خود کوشا باشند.
دکتر لطیفی رییس مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س) نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط شهرداری منطقه 6 گفت: طی این سال ها شهرداری منطقه 6 همواره همراه مراکز درمانی بوده و خدمات خوبی را ارائه داده است.
رییس مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: ما به عنوان مرکز دولتی خدمات رسانی درمانی در خیابان اسد آبادی سعی کرده ایم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.md1iw6dcjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین