تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
جالب است ۰
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۶:

صرفه جویی در هزینه ها محور برنامه ریزی برای سال ۹۷ است

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۶ با اشاره به بخشنامه مدیریت هزینه شهرداری تهران گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و با دستور شهردار منطقه باید به سرعت وضعیت پروژه ها و برنامه های منطقه برای سال آینده مشخص و صرفه جویی در هزینه ها محور برنامه ریزی برای سال ۹۷ قرار گیرد.
صرفه جویی در هزینه ها محور برنامه ریزی برای سال ۹۷ است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سید مجتبی کساییان با اشاره به بندهای موجود در بخشنامه مدیریت هزینه شهرداری گفت:در این بخشنامه بهینه سازی هزینه ها و صرفه جویی در منابع اهمیت قابل توجهی دارد و باید نسبت به اجرای دقیق مفاد آیین نامه های منعقد شده در شهرداری اهتمام ورزید.

کساییان با اشاره به اینکه انجام دادن با کیفیت پروژه های عمرانی در کوتاه ترین زمان ممکن باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: بر اساس این بخشنامه پرهیز از دوباره کاری، کاهش هزینه های جمع آوری پسماند و برف روبی، استفاده از انرژی های نوین و بهره برداری از ابزارهای تشویقی و تنبیهی برای انجام امور لازم است مورد توجه قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 6 همچنین به بحث مدیریت بر اماکن ورزشی و سرای محلات با رویکرد خودگردانی و کاهش هزینه ها اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت های شهروندان شناسایی شده و بسیاری از فعالیت ها به خود شهروندان سپرده شود.
کساییان تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه برای بازنگری در ساختار شهرداری تهران اصلاح الگوی مصرف و اجرای طرح های محله محور اهمیت ویژه دارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.39yrak9uwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین