تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
جالب است ۰
پیروز حناچی، معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه ٧٠٠پل در سطح شهر تهران، باید دائما رصد و مقاوم‌سازی شود، گفت: یکی از چالش‌های ما ایمنی و تاب‌آوری و مقاوم‌سازی پل‌های شهر است.
ساخت دومین پل طبیعت تهران در محدوده چیتگر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،پیروز حناچی، معاون فنی و عمرانی شهرداری در جمع خبرنگاران گفت: در حال بازنگری ماموریت‌های سازمان مهندسی و عمران هستیم.

وی گفت: معاونت فنی و عمرانی ١٥٨٥پرسنل دارد که از این میان ٢٠٦نفر زن هستند.

وی افزود: ٥٦٣کیلومتر معابر شریانی ساخته شده و ٤٠کیلومتر در دست اقدام است. و ٣٦٩کیلومتر طول پل و تقاطع‌های غیرهمسطح است که ٤٩کیلومتر دیگر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: طول تونل‌ها ٢٢کیلومتر است که ٦کیلومتر دیگر در حال ساخت است.و پروژه تقاطع غیرهمسطح صیاد، امام علی و ارتش پیشرفت ٨٠درصدی دارد.

وی همچنین گفت: در حال امکان‌سنجی هستیم که پل گیشا به محل تردد عابر بدل شود و از زیر پل خودروها عبور کنند. و مطمئن نیستیم که به دلیل مشکلات مالی بتوانیم پل گیشا را برچیده و زیرگذر حفر کنیم.

وی درمورد پارکینگ طبقاتی نیایش گفت:  به پیشرفت ٤٢درصدی رسیده و در نه طبقه احداث خواهد شد.

وی از احداث پل بوستان چیتگر  خبر دادو گفت: در دستور کار است و سعی داریم پلی مانند پل طبیعت که به مقصد گردشگران بدل شده، بسازیم که این پل پارک و دریاچه چیتگر را به هم وصل می‌کند.

تونل توحید امن است/ وجود دو برج خطرناک در تهران

پیروز حناچی،معاون فنی و‌عمرانی شهرداری تهران گفت: اینکه می‌گویند تونل توحیدی به سمت فرسودگی نمی‌رود،درست نیست، ایمن‌سازی تونل توحید در حال انجام است. آب موجود در تونل توحید بخشی از آب شرب تهران است.

وی گفت: مخالفم که پادگان‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شوند.هنگام زلزله نیازمند سطوح بزرگی در سطح شهر هستیم پادگان‌ها همان جاهایی هستند که مردم باید به آن‌ها پناه ببرند.اگر در نقطه صفر بودیم اجازه نمیدادم که بزرگراره از بین آن‌ها رد شود.

وی افزود: در تمام دنیا گفته می‌شود که عمق بیش از ۲۵متر ریسک بسیار بالایی دارد اما ما در تهران گودی با دیواره ۷۵متر داریم.بخشی مربوط به پروژه‌هایی که شهرداری ذینفع آن بوده و بخشی مالک خصوصی دارد که خود مسوول ایمن‌سازی آن هستند.گود پروژه ساختمان رویان و برج میلاد از گودهای خطرناک هستند.

وی درمورد معادن شن و‌ماسه‌ای در حاشیه و حریم رودخانه هاوجود دارند گفت: که این معادن پنج دهه بهره برداری شده‌اند و حجم عظیمی از زمین خالی شده که ارتفاع دیواره گودهای آن به ۱۰۰متر می‌رسد و بسیار خطرناک هستند.دنبال راهکارهایی هستیم که این چالش‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.xqoa2bqpmla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین