تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
جالب است ۰
در جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۶ با مدیرعامل شرکت شهرسالم مطرح شد؛

توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در قلب تهران

جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۶ با مدیرعامل و معاونین شرکت شهرسالم شهرداری تهران در مورد مسایل بهداشتی و درمانی منطقه و راهکارهای همکاری دوجانبه در خصوص توسعه خدمات بهداشتی و درمانی قلب تهران برگزار شد.
توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در قلب تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عظیم بابایی در این جلسه با بیان اینکه بیشتر معاونت های شهرداری، دستگاه های اجرایی دولتی، وزاتخانه ها، سفارتخانه ها و هتل ها و حدود 52 مرکز بهداشتی - درمانی و بیمارستان در منطقه 6 قرار دارد گفت: شهرداری به منظور حل مشکلات درمانی شهروندان نیازمند، فعالیت های مناسبی را انجام داده است و توانسته خدمات قابل قبولی را عرضه کند.

بابایی اشاره کرد: مجموع خدمات درمانی ارائه شده در قلب تهران سبب شده این منطقه یکی از قطب های درمانی کشور بوده و  بسیاری از افراد از شهرستان‌های مختلف برای درمان به این مراکز درمانی مراجعه کنند.
او با اشاره به اینکه بهبود خدمات رسانی مورد توجه شهرداری قرار دارد گفت: طی این سال ها به منظور رفاه حال بیماران و همراهانشان ساخت همراه سرا در دستور کار قرار گرفت و امروزه همراه سرای جوادالائمه خدمات خوبی را به همراهان بیماران ارائه می کند.
بابایی با بیان اینکه ظرفیت این همراه سرا بالغ بر دویست نفر است، گفت: پذیرایی افراد حاضر در همراه سرا با شهرداری است و به همت معاونت اجتماعی روند درمانی بیماران تسهیل می شود.
شهردار منطقه 6 با بیان اینکه ارتباطات و تعاملات مناسب و خوبی با مراکز درمانی واقع در منطقه وجود دارد گفت: به همت این مراکز درمانی کلاس ها و دوره های آموزشی و خودمراقبتی در سرای محلات منطقه برای شهروندان برگزار می شود.
بابایی تصریح کرد: پیشگیری مهم تر از درمان است و دوره های سلامت محور با هدف تامین سلامتی شهروندان و کنترل کردن بیماری ها در ابتدای امر ، در دستور کار قرار دارد.
حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم نیز در این نشست گفت: خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار ارزشمند بوده است اما این موضوع باید مشخص شود و به شهروندان نیز اطلاع رسانی شود که متولی انجام برخی وظایف دستگاه های دولتی هستند و اگر شهرداری در این زمینه ها به کمک دستگاه های دولتی آمده، به صورت داوطلبانه بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.n8objh8en9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما