تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
جالب است ۰
رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

کاشت ۵ هزار گل لاله در میدان ولیعصر (عج)

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از منقش شدن میدان ولی عصر (عج) با گل های لاله خبر داد و گفت: جهت پیش رس کردن و گل دهی گل های لاله، پیازهای لاله در میدان ولیعصر (عج) کاشته شده است.
کاشت ۵ هزار گل لاله در میدان ولیعصر (عج)
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  عباس مافی توضیح داد: کاشت 5 هزار گل لاله در میدان ولیعصر (عج) به پایان رسیده و سربرآوردن این گل ها جلوه زیبایی به مبلمان شهری می بخشد.

مافی با بیان اینکه زیباسازی شهر با گل و گیاه نقش بسزایی در افزایش آرامش شهروندان دارد گفت: شهروندان برای ساماندهی باغچه و کاشت نهال مقابل منازل خود می توانند از طریق سامانه تلفنی 137 از مدیریت شهرداری درخواست همکاری کنند.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 همچنین از کاشت پیاز لاله در بوستان های منطقه خبر داد و گفت: بوستان های لاله، ایرانشهر و ساعی نیز با گل های لاله مزین می شوند.

مافی با اشاره به هرس درختان سرو در فصل زمستان گفت: پیش بینی شده این درختان به شکل های خاص هرس شوند تا نقش بسزایی در زیباسازی محیط شهری داشته باشند.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 همچنین به نورپردازی بوستان های منطقه اشاره کرد و گفت: نورپردازی مناسب نقش بسزایی در افزایش امنیت و رفاه شهروندان دارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.397rak97wpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین