تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
جالب است ۰
درمجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دارو سازی زاگرس فارمد پارس صورت گرفت؛

«ددام» ۱۵۰ تومان سود داد

بر اساس رای سهامداران درمجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دارو سازی زاگرس فارمد پارس، به هر سهم «ددام» ۱۵۰ تومان سود تعلق گرفت.
«ددام» ۱۵۰ تومان سود داد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دارو سازی زاگرس فارمد پارس با حضور بیش از ۸۵درصدی سهامداران برگزارشد.
رضا روستایی مدیر عامل داروسازی زاگرس فارمد پارس در مجمع امروز ددام، با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ رکود تاریخی فروش ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی ثبت شد، گفت:۹۸ درصد محصولات این شرکت به توزیع داروهای دامی دارو پخش فروخته شده است باید توجه داشت متنوع‌ترین و تخصصی‌ترین سبد تولید داروهای دامپزشکی از نظر شکل دارویی در میان تمامی رقبای داخلی در اختیار این شرکت است.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ محصول در مسیر اخذ مجوز قرار دارد، افزود: تولید سه محصول جدید مورد نیاز بازار و تکمیل سبد دارویی شرکت در سال ۱۴۰۲ انجام شد.همچنین برای امسال مجوز پنج محصول دامی و پنج محصول انسانی اخذ شده است.
روستایی با بیان اینکه عمده تسهیلات این شرکت از بانک رفاه اخذ شده است، اظهارداشت:عدم ارائه تسهیلات بانکی و ناتوانی شرکت‌های پخش در بازپرداخت مطالبات شرکت‌های دارویی سبب کاهش نقدینگی شده است که این موضوعات بر توانایی خرید مواد اولیه و تأمین سرمایه در گردش، اثر مستقیم خواهد داشت.
به گفته وی فروش شرکت ۱۵۵درصدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است همچنین سود خالص شرکت افزایش ۲۳۱درصدی را تجربه کرده که به رقم ۱۸۹میلیارد تومان رسیده است.
مدیرعامل شرکت «ددام» با اشاره به سیاست های تولیدی و توسعه ای داروسازی زاگرس فارمد پارس گفت: صرفه جویی ۳۸ میلیارد تومانی برای خرید مواد اولیه، خرید و دپوی مواد اولیه از شرکت های همگروه، تغییر اساسنامه برای پرداخت سود سهامداران حقیقی ،تولید محصولات به شکل مکانیزه و حل و فصل مشکلات با داروسازی رازک از طریق هلدینگ تیپیکو و مراجع ذی صلاح از جمله سیاست های شرکت ددام است.
روستایی در ادامه بلا بیان اینکه مواد اولیه و اقلام بسته‌بندی به‌صورت اعتباری خریداری شده است، افزود: مواد اولیه مورد نیاز تولید برحسب نیاز از شرکت‌های درون‌گروهی (تماد، رازک، رهآورد تامین، شیمی دارویی داروپخش و..) خریداری شده است.
آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی
مدیر عامل داروسازی زاگرس فارمد پارس در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدیدارزیابی ، گفت: مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از سینا اخذ شده و در انتظار اخذ مجوز از هلدینگ تیپیکو است.
وی در پاسخ به سوال یکی از سهامدارن در خصوص دیرکرد زمان واریز سود شرکت در سال های گذشته ، افزود: تمام تلاش ما این است که واریز سود تا قبل از آغاز فصل پاییز انجام شود .
در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دارو سازی زاگرس فارمد پارس بر اساس رای سهامداران این شرکت به هر سهم «ددام» ۱۵۰ تومان سود تعلق گرفت.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcft1dc.w6dvcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین