تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
جالب است ۰
سه پروژه توسعه‌ای مجتمع‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم روز پنجشنبه همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،سید احسان خاندوزی امروز سه مجتمع تولیدی را در حاشیه سفر استانی رییس جمهور به استان قم در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح کرد.
بر این اساس، پروژه مجتمع تولیدی "برهان تجارت حکیم" با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای تولید مسواک و طرح مجتمع تولیدی "افق روشن آزما" با ۱۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و سه میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی طرف چینی با هدف تولید کاغذ دیواری به بهره برداری رسید.
مجتمع تولیدی "کیاکام فارمد" نیز که با سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی برای تولید لوازم بهداشتی احداث شده و اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر ایجاد کرده، نیز امروز افتتاح شد.
بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نوع محصول متنوع در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، مشتقات نفتی و قطعات فلزی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تولید و به کشورهای هدف صادر می‌شود.
همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری موجود در این منطقه ویژه در راستای تسهیل صادرات برنامه ریزی شده و با توجه به نیاز بازارهای کشورهای اطراف به کالاهای متعدد و مناسب سازی هزینه‌های تمام شده کالاهای تولیدی در این منطقه، فرصتی مناسب برای سرمایه گذارانی که محصولات صادرات محور تولید می‌کنند، در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فراهم شده‌است. ۱۵۰ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حال فعالیت هستند.
منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری شهر قم، به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال - جنوب و شرق - غرب ایران بوده و برای برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.
https://sarmayegozarionline.ir/vdca6ana.49nia15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین