تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
جالب است ۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تصویب ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه سفرهای استانی دولت مردمی در ۲.۵ سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
تصویب ۲۸۸ همت اعتبار برای اجرای ۴۵۰۰ مصوبه سفرهای استانی دولت
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ، داود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: در جریان سفرهای استانی دولت مردمی در دو سال و نیم گذشته، سازمان برنامه و بودجه متعهد به تامین ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه شده است.
وی اعلام کرد: با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
تصویب ۲۸۸ همت اعتبار برای اجرای ۴۵۰۰ مصوبه سفرهای استانی دولت
سازمان برنامه و بودجه کشور روز گذشته اعلام کرد: «دولت مردمی» یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت سیزدهم بوده است. از ابتدای دولت سیزدهم، دور اول سفرهای استانی از شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد و ظرف مدت کمتر از یک سال، سفر رئیس‌جمهور به همه استان‌ها انجام شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ رئیس‌جمهور در قالب دور دوم سفرها با هدف اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات سفر دور اول، به ۱۴ استان عزیمت کرده‌اند و سفر به باقی استان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
بر اساس این گزارش، در ۴۵ سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات همراه (۳۱ سفر دور اول و ۱۴ سفر دور دوم سفرهای استانی)، از پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور بازدید شده است. نتیجه سفرهای دور اول و دوم دولت تصویب بیش از ۴۵۰۰ مصوبه (مورد تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور) با اعتباری بالغ بر ۲۸۸ هزار میلیارد تومان بوده است. طی ۲.۵ سال از عمر دولت سیزدهم با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۸۸ هزار میلیارد تومان، بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفر تکمیل و افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcepv8v.jh8pfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین