تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
جالب است ۰
بهترین گزینه برای حفظ سرمایه طلا است چراکه نه تنها از قیمت و ارزش اموال نگهداری میکند بلکه نسبت به سایر بازار ها امنیت بیشتری در برابر تورم جهانی و داخلی دارد. در عین حال نیز نقد شوندگی بالایی دارد.
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ،اشکان زود فکر کارشناس بازار سرمایه  در مورد انتخاب بازار پیشتاز گفت: با توجه به ریسک های موجود طلا بیشترین رشد را خواهد داشت. بازار سرمایه با توجه به ریسک های سیستماتیک و فرار پولی که داشته سخت مورد اطمینان قرار میگیرد.
وی گفت: نیازمندی رشد بازار سرمایه نقدینگی است نقدینگی هم باید از یکی از بازار های موازی خارج شود و وارد این بازار شود و در حال حاضر ششرایط به طوری نیست که بتوان چنین اقدامی کرد. بازار مسکن نیز با توجه و وضعیت ژئوپلتیک و ریسک های منطقه گزینه مناسبی برای سرمایه گزاری و رشد نیست.
وی افزود: در این موقعیت بهترین گزینه برای حفظ سرمایه طلا است چراکه نه تنها از قیمت و ارزش اموال نگهداری میکند بلکه نسبت به سایر بازار ها امنیت بیشتری در برابر تورم جهانی و داخلی دارد. در عین حال نیز نقد شوندگی بالایی دارد و این عوامل موجب پیشرفت بازار طلا خواهد شد.
زود فکر در پیشبینی پیشرفت صنایع در بورس بیان کرد: قسمت عمده این پیشگامی بسته به تصمیمات دولت دارد. چرا که در سال های قبل شاهد این بودیم که صنایع به محض رشد درگیر لوایح جدید قانون میشوند. اما به طور کل صنایع معدنی و صنایعی که ماده اولیه خود را از خاک تهیه میکنند سود بیشتری دارد که البته این صنایع هم با ریسک افزایش حقوق مالکانه مواجه هستند بنابراین نمیتوان پیش بینی درستی داشت.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcfyedc.w6dvjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین