تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
جالب است ۰
اگر ترامپ ریییس جمهور شود شاهد حرکت روبه بالا حتی مقطعی خواهیم بود تا زمان تعیین سیاست امریکا خواهیم بود.
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ، در مصاحبه با پیمان مولوی در خصوص بررسی پیش بینی بازار پیشتاز بین بازار خودرو، مسکن، ارز، طلا، بورس و طلا در گفت و گو با هفته نامه سرمایه گذاری گفت: در بین بازارهای موازی بیشترین رالی حرکتی قیمت، متعلق خواهد بود به بازار طلای جهانی چرا که طلای جهانی، به صورت بنیادی بین 10تا15 درصد رشد خواهد داشت. بقیه بازارهای ایران مرتبط میشود با سیاست های بانک مرکزی تا قبل از انتخابات آمریکا؛ در صورت موفقیت ترامپ سناریوهای اقتصادی تغیرات مثبت و منفی ایجاد میشود ولی قبل از این تاریخ طبق سناریو های بانک مرکزی وارد فاز 30 درصد میشود.
وی گفت: در حالت خوشبینانه بازارها در همین حدود توانایی رشد را دارند حتی بازار سرمایه و ما رقابت بیش از این را نخواهیم دید. ولی اگر ترامپ ریییس جمهور شود شاهد حرکت روبه بالا حتی مقطعی خواهیم بود تا زمان تعیین سیاست امریکا خواهیم بود.
وی افزود: رویکرد نقطه ای به جایگاه بازارها در زمره پیشگویی قرار میگیرد. مسئله مهم ساختار سرمایه افراد است که بر اساس چه ساختاری چه پولی را حفظ میکند و همینطور بر اساس نقدینگی به عنوان مثال طلای جهانی از سال گذشته مشخص بود که رشد خواهد داشت ولی این که این رشد چقدر ادامه پیدا بکند متفاوت است و به کاهش نرخ بهره و سیاست های فدرال رزرو در آمریکا مربوط میشود.
مولوی بیان کرد: بنابراین انتخاب برنده بین بازارها پیشگویی به حساب می آید که کار درستی هم نیست اما این که از ساختارسرمایه دارایی برای حفظ آن دارایی و بازده آن استفاده کند مبحث دیگری خواهد بود.
https://sarmayegozarionline.ir/vdccomq4.2bqe18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین