تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
جالب است ۰
رشد مساعد همه بازارها وابسته به رشد دلار است. قابل ذکر است که بازار مسکن طی سال های اخیر رشد داشته است و امسال انتظار یک جهش قیمت در مسکن را نباید داشته باشیم.
سال سبقت طلا
به گزارش سرمایه گذاری آنلاین ، حمید فاروقی عضو موظف هیئات مدیره سبد گردان ویستا در مصاحبه ای اختصاصی در مورد پیش بینی رشد بین بازار های مختلف مانند طلا، دلار، مسکن، خودرو، بورس و .... گفت:  من فکر میکنم که در سال 1403 پیشتاز رشد باشند. و در ادامه سایر بازارها در صورت معاملات ارزی به توالی بازاردلار و ارز رشد خواهند داشت.
وی در خصوص گرانی مسکن در مقابل رشد طلا و دلار گفت: بازار مسکن طی سه سال اخیر نسبت به بازار بورس و بازار سرمایه رشد قیمتی داشته. حتی در سال 1402 نسبت به سال 1401، طبق آمار های منتشره از بانک مرکزی ما شاهد این موضوع بودیم که مسکن رشد داشته است.
وی افزود:البته ناگفته نماند که در چند سال اخیر حجم معاملات مسکن پایین بوده و شاید در سال 1403 بازار مسکن رشد کند و به ارزندگی بیشتری برسد اما توانایی مقابله با بازار طلا و ارز را نخواهد داشت.
فاروقی ادامه داد: واقعیت این است که رشد مساعد همه بازارها وابسته به رشد دلار است. قابل ذکر است که بازار مسکن طی سال های اخیر رشد داشته است و امسال انتظار یک جهش قیمت در مسکن را نباید داشته باشیم.
وی در بررسی پیشگامان بورس گفت: رشد امسال بازار سرمایه همگام طلا و و دلار خواهد بود. اما از بین صنایع صنایعی که صادراتی هستند و یا به عبارتی فروش محصولاتشان به قیمت طلا مرتبط است جز صنایع پیشتاز باشند مسلما فلزات، فولاد و پتروشیمی ها جز این صنایع هستند. صنایعی که فروش ریالی دارند تا زمان دریافت مجوز افزایش نرخ از سایر صنایع عقب میمانند. مسلما فلزات، فولاد و پتروشیمی ها جز این صنایع هستند
 
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcaa0na.49niu15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین