تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳
جالب است ۰
رئیس مرکز نظارت و صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس اعلام کرد:

افزایش سقف سرمایه گذاری صندوق‌های با درآمد ثابت در گواهی سپرده بانکی

سازمان بورس در تصمیمی جدید، حد نصاب صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت در سپرده و گواهی سپرده بانکی را اصلاح کرد و به ۵۰ درصد رساند.
افزایش سقف سرمایه گذاری صندوق‌های با درآمد ثابت در گواهی سپرده بانکی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری، علی اکبر ایرانشاهی رئیس مرکز نظارت و صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس، اصلاح نصاب سرمایه‌گذاری در سپرده بانکی و گواهی سپرده بانکی و اوراق بهادار با درآمد ثابت منتشره توسط بانک‌ها یا موسسات مالی و اعتباری و تغییرات و نحوه افشای ماهانه پورتفوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری را کلیه ارکان ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، مصوبات هیات مدیره سازمان در خصوص نصاب سرمایه‌گذاری در سپرده و گواهی سپرده بانکی به شرح ذیل ابلاغ می‌شود:
۱. طبق بند یک صورتجلسه ۲۵ بهمن هیات مدیره سازمان، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت به مدت ۶ ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، مجاز به سرمایه‌گذاری در سپرده و گواهی سپرده بانکی حداکثر به میزان ۵۰ درصد از کل دارایی‌های صندوق هستند.
۲. طبق بند ۷ صورت جلسه ۱۱ دی هیات مدیره سازمان، سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت که بانک‌ها یا موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی بانی یا ناشر آن اوراق هستند به عنوان سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی محسوب شده و در نصاب سرمایه‌گذاری در سپرده بانکی و گواهی سپرده بانکی بانک بانی یا ناشر اوراق لحاظ می‌شود.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjtmeo.uqemazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین