تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۷
جالب است ۰
رییس هیات مدیره بانک تجارت گفت: نگرانی مردم دردسر حضور در شعبه بوده، ما برای رفع این نگرانی و در راستای غیرحضوری شدن ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر را در بانک تجارت طی کرده و سال آینده شاید به صددرصد برسیم و اعطای تمام تسهیلات خرد را به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.
اعطای تسهیلات خرد تا سال آینده صددرصد غیرحضوری می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری، رییس هیات مدیره بانک تجارت گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ هزار فقره در حوزه ازدواج و ۸۰ هزار فقره نیز در زمینه فرزندآوری لیست به بانک داده شده است، اینها مواردی است که تکلیفی بوده و باید انجام شود.
مرتضی ترک‌تبریزی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره برنامه بانک تجارت برای وام فرزندآوری و ازدواج اظهار داشت: میزان تسهیلات بانک تجارت در این حوزه همان تسهیلات و لیست تکلیفی از سوی بانک مرکزی است و در مراجعات حضوری مردم ملزم به پرداخت هستیم. از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ هزار فقره در حوزه ازدواج و ۸۰ هزار فقره نیز در زمینه فرزندآوری لیست به بانک داده شده است، اینها مواردی است که تکلیفی بوده و باید انجام شود.
لاین مشتریان شخصی راه‌اندازی کردیم
وی افزود: علاوه بر آن در شعب ما تسهیلات ضروری ۲۰۰ میلیون و  ۳۰۰ میلیون تومانی هم به اندازه‌ای که مردم نیاز داشته‌اند در شعب ما پرداخت شده است، برخی از این موارد نیاز به سپرده‌گذاری دارد که اینها هم تسهیل شده است، با اینکه بانک تجارت بیشتر شرکتی است اما یک لاین مشتریان شخصی نیز راه‌اندازی کرده و سعی کرده‌ایم که هیچ زمان تسهیلات ضروری و خرد تعطیل نشود و علاوه بر آن اقداماتی ترتیب داده‌ایم که مردم راحت‌تر بتوانند به صورت غیرحضوری کار خود را انجام دهند. بانک از حدود یک تا دو سال قبل بانک یک اپلیکیشن باجت‌بانک آماده کرده که تسهیلات غیرحضوری هم اعطا می‌کند. همه اینها کمک می‌کند مردم در زمان کمتری بتوانند از بانک اعتبار دریافت کرده و کالای مرود نیاز خود را تهیه کرده و اقساط آن را پرداخت کنند، در حوزه تسهیلات خرد هم بدون نیاز به حضور مردم در شعبه کار انجام می‌شود.
اعطای تسهیلات خرد تا سال آینده صددرصد غیرحضوری می‌شود
رییس هیات مدیره بانک تجارت گفت: نگرانی مردم دردسر حضور در شعبه بوده، ما برای رفع این نگرانی و در راستای غیرحضوری شدن ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر را در بانک تجارت طی کرده و سال آینده شاید به صددرصد برسیم و اعطای تمام تسهیلات خرد را به صورت غیرحضوری ارائه دهیم و این کمک می‌کند که بتوانیم هزینه‌ها را کاهش داده و از سوی دیگر تسهیلات بیشتری اعطا کنیم.
تاثیر FATF بر روند فعالیت بانک
وی درباره تاثیر FATF بر روند فعالیت بانک بیان داشت: ما تحت سیاست و رگولیشن بخش FIU از وزارت اقتصاد هستیم که برخی سیاست‌ها اعلام شده و ما باید بر اساس آن کار خود را اجرا کنیم که دائما مانیتور می‌شود، این رویه مطمئنا کار بانک‌ها را سخت‌تر می‌کند اما ما باید بحث رگولاتوری که سیاستگذاری بالادستی است را رعایت کنیم، در هر حال در بانک‌ها این سیاست‌ها خیلی خوب رعایت می‌شود و بخش پولشویی هم از سوی وزارت اقتصاد بخوبی پیگیری می‌شود.
ترک‌تبریزی ابراز امیدواری کرد که این حوزه به نتایج خوبی برسد چون به ارتباط ما با بانک‌های بیرونی، صنعت واردات و صادرات کمک می‌کند و کشور را از حالت تورم، رکود و سختی‌هایی که تولیدکنندگان و صادرکنندگان با آن مواجهند؛ خارج می‌کند.
تاثیر انحلال بانک‌ها بر افزایش سپرده‌گذاری
وی درباره تاثیر انحلال بانک‌ها بر افزایش مراجعات به بانک تجارت اظهار داشت: معمولا افرادی که در بانک‌های دیگر حساب دارند در بانک ما هم حساب دارند و اینگونه نیست که فقط در یک بانک حساب داشته باشند، در هر حال ما علاقمندیم که باشگاه بانک‌ها بزرگ شوند و بانک‌ها بتوانند سرویس‌دهی متنوعی داشته باشند. اینکه برخی بانک‌ها ناترازند و بیماری‌هایی دارند که به نظر بانک مرکزی که سیاست‌گذار بالادستی بهبود پیدا نمی‌کند و منجر به انحلال می‌شود، موجب خرسندی ما نیست و البته اینگونه نیست که حجم زیادی سپرده را در بانک  ما افزایش دهد، ولی ما نیروهای برخی بانک‌هایی که منحل شده‌اند را داخل بانک بکار گرفته‌ایم و از این بابت کمک کردیم که مشکلی ایجاد نشود.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcgz397.ak93u4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین