تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵
جالب است ۰
معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر مطرح کرد:

برنامه‌های وزارت نیرو برای مدیریت مصرف در سال ١٤٠٣

معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر گفت: بهره‌گیری و نصب تجهیزات و ادوات پیشرفته رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مشترکان در تعرفه‌های مختلف در بهبود شاخص‌های پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به عنوان بخش مهمی از راه‌حل‌ها اندیشیده شده، به همین منظور ارتقای کیفیت انرژی تحویلی به مشترکان در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری و اجرا به منظور پیاده‌سازی در شرایط اوج بار سال ١٤٠٣ هستیم.
برنامه‌های وزارت نیرو برای مدیریت مصرف در سال ١٤٠٣
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری به نقل از وزارت نیرو، محمدالله‌داد در نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق کشور، بر انجام اقدامات اساسی در حوزه نگهداری و تعمیرات به موقع خطوط حیاتی شبکه و انتقال به عنوان ضرورتی حتمی تاکید کرد.
وی افزود: طرح‌ها و مصادیق ذیل ١٨٠ اقدام برای گذر از اوج بار سال آتی، برنامه‌ای با توجه به تمامی دغدغه‌های اصلی شبکه است که اهتمام کامل همکاران در شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق را می‌طلبد.
معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر در ادامه به اجرای بیش از ٢٢٣ طرح حیاتی اصلاح و بهینه‌سازی برای گذر از پیک بار سال آینده اشاره کرد و گفت: دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر به صورت هفتگی نسبت به رصد و پایش فعالیت‌ها اقدام می‌کند.
ضریب آمادگی بالا در حوزه کیفیت تجهیزات استراتژیک
الله‌داد گفت: انتظار می‌رود با تلاش و اقدامات جهادی همکاران در معاونت‌های بهره برداری شرکت‌های برق منطقه‌ای، با ضریب آمادگی بسیار بالا در حوزه کیفیت تجهیزات استراتژیک به استقبال پیک بار سال آتی برویم.
وی تصریح کرد: بهره‌گیری و نصب تجهیزات و ادوات پیشرفته رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مشترکان در تعرفه‌های مختلف در بهبود شاخص‌های پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به عنوان بخش مهمی از راه‌حل‌ها اندیشیده شده، به همین منظور ارتقای کیفیت انرژی تحویلی به مشترکان در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری و اجرا به منظور پیاده‌سازی در شرایط اوج بار سال ١٤٠٣ هستیم.
معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر در پایان گفت: هماهنگی در توسعه شبکه توزیع، همگام با توسعه و افزایش ظرفیت در شبکه بالا دست انتقال و فوق توزیع به عنوان اصل اساسی در زنجیره افزایش ظرفیت انرژی تحویلی به مشترکان اهمیت دارد و همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق را در این حوزه الزامی است.
  •  
     
     
https://sarmayegozarionline.ir/vdchi-n6.23n--dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین