تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
جالب است ۰
مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون اظهار کرد: حرکت بازارهای پول و سرمایه در کنار هم می‌تواند موجب سودآوری صنایع، رشد و توسعه اقتصاد کشور شود.
حرکت بازارهای پول و سرمایه سبب رشد و توسعه اقتصاد کشور می شود
مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون اظهار کرد: حرکت بازارهای پول و سرمایه در کنار هم می‌تواند موجب سودآوری صنایع، رشد و توسعه اقتصاد کشور شود.
محمد شیخ‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سرمایه گذاری ایران، در رابطه با مزیت تامین مالی ناشران، از طریق بازار سرمایه، اظهار کرد: در اقتصادهای پیشرفته بین بازارهای پول و سرمایه تعامل و هماهنگی وجود دارد چرا که حرکت این دو نهاد در کنار هم می‌تواند موجب سودآوری صنایع، رشد و توسعه اقتصاد کشور شود.
وی افزود: در دوسال اخیر اقدامات قابل ملاحظه‌ای در راستای همکاری دو جانبه بین سازمان بورس و اوراق بهادار و نهادهای مالی با بانک توسعه تعاون صورت گرفته به نحوی که در این رابطه می‌توان به تامین مالی خرد جمعی و انتشار اوراق صکوک، مرابحه، اجاره و بدهی اشاره کرد.
تسریع در تامین مالی بنگاه‌ها
مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های ما افزایش روند همکاری با سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور افزایش مشارکت‌های مردمی و تسریع در تامین مالی بنگاه‌های تعاونی و بخش خصوصی است.
شیخ‌حسینی در پایان، تسریع در روند صدور مجوزها، افزایش جلسات مشترک،در اولویت قراردادن بخش‌های تعاونی و خصوصی در حوزه تامین مالی را از جمله مهم‌ترین درخواست‌های این بانک از سازمان بورس و اوراق بهادار ذکر کرد.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcbz0bw.rhb0spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین