تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
جالب است ۰
توسط انجمن حسابداران خبره ایران

همایش مبارزه با تقلب، فساد و پولشویی برگزار شد

همایش مبارزه با تقلب، فساد و پولشویی عصر هجدهم آذر ماه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد، این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته حسابدار برگزار می گردید با استقبال بی نظیر بیش از ۱۱۰۰ حسابدار مواجه شد، که از این حیث رکوردی تاریخی در انجمن حسابداران خبره ایران به ثبت رسید.
همایش مبارزه با تقلب، فساد و پولشویی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری ایران، همایش مبارزه با تقلب، فساد و پولشویی عصر هجدهم آذر ماه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد، این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته حسابدار برگزار می گردید با استقبال بی نظیر بیش از ۱۱۰۰ حسابدار مواجه شد، که از این حیث رکوردی تاریخی در انجمن حسابداران خبره ایران به ثبت رسید.
در ابتدا رئیس شورای عالی انجمن، دکتر کاظم وادی زاده به میهمانان خیر مقدم گفتند و مبانی طرح ریزی و اجرای همایش را بیان کردند.
سپس دکتر سعید جمشیدی فرد، رئیس اسبق شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران و رئیس سابق شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران به بیان ابعاد حقوقی تقلب، فساد و پولشویی پرداختند.
پس از ایشان دکتر فرشاد محمدپور معاون نظارتی بانک مرکزی، دیدگاه بانک مرکزی را در خصوص بحث فساد و پولشویی تشریح کردند.
در ادامه دکتر روح اله نجفی در خصوص مبارزه با پولشویی سخنرانی کردند
و حسن ختام بخش اول همایش ویدئو ارسالی استاد غلامحسین دوانی با موضوع "فساد تقلب، پولشویی در عصر دیجیتال" بود.
سرآغاز بخش دوم همایش سخنرانی استاد هوشنگ نادریان بود که نقش حرفه حسابداری در برخورد با فساد را تبیین کردند.
سپس دکتر وحید منتی در بخش برخورد حسابرسان با فساد به تشریح دسته بندی تقلب، انواع تقلب و ارتباط آن ها پرداخت.
پس از ایشان ویدئو ارسالی از پروفسور ذبیح اله رضایی با موضوع حسابداری قانونی، تقلب و پولشویی در سالن پخش گردید. 
سپس مدیر عامل اسبق بانک صادرات، دکتر حجت اله صیدی در جایگاه حضور پیدا کرد و در خصوص فساد و تقلب در شبکه بانکی توضیحاتی را ارائه فرمودند.
سخنرانی پایانی همایش توسط دکتر توحید کاظمی انجام شد که  به کشف تقلب در صورتهای مالی پرداخته شده بود.
در این قسمت برنامه با توجه به اینکه  به دلیل الودگی هوا استاد غلامرضا سلامی امکان شرکت در مراسم پیدا نکرده بودند،  متنی را برای حضار ارسال کردند که توسط مدیر مرکز آموزش حسابداران خبره، دکتر محسن غلامرضایی قرائت شد،
در بخش پایانی که پس ازاجرای موسیقی زنده نوبت به معرفی چهره‌های ماندگار سال ۱۴۰۲ رسید.
در این قسمت برنامه کلیه چهره های ماندگار انجمن حسابداران خبره ایران در کلیپی تصویری معرفی شدند و اقایان دکتر قدرت اله طالب نیا، دکتر کامبیز فرقان دوست حقیقی، احمد غفارزاده، مصطفی جان نثاری و محمد شلیله به پاس یک عمر تلاش برای حرفه حسابداری به عنوان چهره‌های ماندگار سال ۱۴۰۲ از طرف شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران معرفی شدند.
در خاتمه به مناسبت گرامی داشت هفته حسابدار، کیکی مزین به آرم انجمن حسابداران خبره ایران توسط اعضای شورای عالی بصورت نمادین برش خورد و همه میهمانان برای صرف شام به سالن غذا خوری راهنمایی شدند.
 
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdce7p8v.jh8pni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین