تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
جالب است ۰
براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از نخستین گواهی صرفه جویی انرژی تا پایان سال با همکاری وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه رونمایی خواهد شد.
رونمایی از نخستین گواهی صرفه‌جویی انرژی تا پایان سال
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری ایران، علی نقوی، مدیرعامل بورس انرژی در گفت‌وگو با سنا، با بیان این که نخستین گواهی صرفه جویی انرژی ۲۱ آبان ماه در بورس انرژی پذیرش شد،اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از این ابزار مالی تا پایان سال با همکاری وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه رونمایی خواهد شد.

نقوی افزود: پذیرش ابزارهای معاملاتی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که در صورت نهایی شدن زیرساخت‌های معاملاتی جزئیات آن اعلام می‌شود.

مدیرعامل بورس انرژی با اشاره به تاثیر عرضه فراورده های نفتی در بورس انرژی بر شفافیت قیمت‌ها گفت: انتشار اطلاعات شفافی که به طور روزانه از معاملات حامل‌های انرژی منتشر می‌شود، موجب تمایل بیشتر سمت عرضه‌کنندگان شده است،به طوری‌که از زمان عرضه این محصول راهبردی در بورس انرژی شاهد افزایش رقابت میان تولیدکنندگان و شفافیت قیمت‌ها هستیم.

نقوی در پایان اضافه کرد: در حوزه برق نیز معاملات در بورس انرژی نشانگر مهمی برای جریان منظم ورود نقدینگی به نیروگاه‌ها، شفافیت قیمتی از طرق ارتباط بین نیروگاه با صنایع در بورس است.
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcezp8v.jh8pei9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین