تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲
جالب است ۰
نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی بازارسرمایه با حضور مدیران روابط عمومی سازمان بورس، ارکان بازارسرمایه و جمعی از مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه کارگزاری‌های بورس و اوراق بهادار در محل سازمان بورس برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری ایران به نقل از روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، در این نشست صمیمانه که به منظور بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات در حوزه اطلاع‌رسانی موثرتر در بازارسرمایه و توجه به اهمیت نقش کارگزاران بورسی به عنوان بازیگران اصلی در توسعه بازار شکل گرفت، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی شرکت‌های کارگزاری ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی کانون کارگزاران، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و نیازمندی‌های خود در این خصوص پرداختند.
در ادامه، موضوع تشکیل شورای روابط عمومی‌های شرکت‌های کارگزاری‌ها ذیل شورای اطلاع رسانی بازارسرمایه نیز در این جلسه طرح و بررسی شد. پیش از این تنها مدیران روابط عمومی ارکان بازارسرمایه در این شورا برای پیشبرد اهداف کلان بازارسرمایه حضور داشتند که در این جلسه مهدی حاجیوند، مدیر روابط عمومی سازمان بورس به حضور نمایندگان کارگزاری‌ها در این شورا به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازارسرمایه تاکید کرد.
شایان ذکر است، متعاقبا در جلساتی مشابه از دیگر نهادهای مالی مانند شرکت‌های تامین سرمایه، صندوق‌های بازارگردانی، ناشران و... برای حضور نمایندگانشان در شورای اطلاع‌رسانی بازارسرمایه دعوت به عمل خواهد آمد.
  •  
     
https://sarmayegozarionline.ir/vdcexp8v.jh8pwi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین