تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
جالب است ۰
انتقاد تند رئیس سازمان خصوصی سازی:

استقلال ۱۵۶ میلیارد تومان بدون اجازه برداشت کرد

«حسین قربان‌زاده» رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد تند از مدیران سابق سرخابی‌ها گفت: برخی از این اتفاقات نشان می‌دهد مناسبات عقلانی که هیچ برخی مناسباتی که شائبه زدوبند را به وجود می‌آورد وجود داشته است.
استقلال ۱۵۶ میلیارد تومان بدون اجازه برداشت کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری و به نقل از ایرنا، یکی از دغدغه‌های بزرگ علی فتح‌الله‌زاده که با حکم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به سمت مدیرعامل انتخاب شد تعلیق نماد معاملاتی این باشگاه است.
نماد معاملاتی باشگاه استقلال به دلیل برداشت خارج از مصوبات کمیته مصارف در زمان مدیریت گذشته به حالت تعلیق درآمده است.
باشگاه استقلال تا پایان هفته جاری فرصت دارد مستندات خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارسال کند در غیر این صورت پرونده این اتفاق به نهادهای نظارتی خواهد رفت.
حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در مصاحبه‌ای با انتقاد تند از مدیرعامل سابق استقلال اظهار داشت: سقف برداشت از پولی که مردم وارد باشگاه استقلال کرده بودند مشخص شده بود، در این رابطه کمیته مصارف تشکیل و مدیرعامل باشگاه، معاون وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی سازی آن را امضا کردند.
وی افزود: به طور مثال ۲۵ درصد برای پرداخت بدهی‌ها، بازارگردانی، سرمایه‌گذاری و...  تعیین شده بود اما باشگاه استقلال این نسبت را رعایت نکرده بود و برای انجام آن اجازه نیز از کمیته مصارف نگرفته بود.
رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرده بود: در ابتدا رقمی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی مطرح شد اما در جلسه‌ای که سه‌شنبه هفته گذشته با حضور مدیرعامل سابق (مصطفی آجورلو) و فعلی (علی فتح‌الله‌زاده) استقلال حضور داشتند این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و به رقم ۱۵۶ میلیارد تومان رسیدیم.
قربان‌زاده تصریح کرد: ادعای مدیران باشگاه استقلال بر این است برخی از احکام قضایی باعث شده است تا پول از حساب باشگاه خارج شود یعنی فرد یا افرای از طریق مراجع قضایی شکایت کرده و حساب باشگاه را بسته و مطالباتشان را وصول کردند، بخش دیگر صرف پرداخت مالیات، بیمه و حوزهای دیگر شده است.
وی تاکید کرد: دو باشگاه بدهی‌هایی از گذشته داشتند، مدیرانی در این باشگاه‌های حضور داشتند که به شکل کاملا بدوی یعنی برای دوره انسان‌های اولیه است که شما بروید روی برگه‌ای در هتلی یا جایی دیگر معامله کنید که باعث شود باشگاهتان میلیاردها تومان بدهکار شود و در صورت عدم پرداخت روزی ۵۰ میلیون تومان نیز به آن بدهی اضافه شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: برخی از این اتفاقات نشان می‌دهد مناسبات عقلانی که هیچ برخی مناسباتی که شائبه زدوبند را به وجود می‌آورد وجود داشته است.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcb0abw.rhb0wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما