تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
جالب است ۰
معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد: سرمربی تیم استقلال تهران در همین هفته مشخص خواهد شد و گزینه سرمربی قطعا خارجی است.
سمیعی: این هفته سرمربی استقلال معرفی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری، فرشید سمیعی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه هدف مدیریت تکرار قهرمانی است افزود: برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال یک گزینه ایرانی و ۳۰ خارجی  در نظر گرفته شد که تیم کارشناسی و مدیر عامل شرایط زندگی و برنامه های ایشان بررسی کردند و در نهایت به ۴ مورد رسیدند.
وی ادامه داد: به همین خاطر این پروسه حدود ۱۷ روز طول کشید و در این مدت بدون سروصدا کار پیش رفت و همچنین درباره ثبت قرارداد بازیکنان نیز همین رویه ادامه یافت بطوریکه اغلب بازیکنان با قیمت مناسب جذب شدند.
وی گفت: استقلال به دنبال دبل کردن قهرمانی است. مهره های مدنظر قطعا جذب باشگاه خواهند شد. در هفته پیش رو اخبار خوبی به هواداران استقلال خواهیم داد. نتیجه مذاکرات به زودی اعلام  و قرارداد سجاد شهباز زاده نیز اعلام شد.
سمیعی گفت:  در همین هفته سرمربی استقلال مشخص می‌شود. به طور قطع گزینه خارجی اولویت باشگاه استقلال است.
وی همچنین در خصوص الکس نوری به عنوان سرمربی گفت: وی جزو گزینه های اصلی استقلال نبود ولی در لیست مربیان بود. او پیشنهادی داد که با عزت و منزلت ایرانیان سازگار نبود.
معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص جذب سیاوش یزدانی و مرادمند که در خدمت سربازی هستند نیز گفت:  چون پدر مرادمند از رزمندگان دوران دفاع مقدس هست ممکن است  از کسر خدمت استفاده کند و جذب ایشان منوط به ترخیصی است. سیاوش یزدانی اکنون بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است و در آزمون دکترا قبول شده و در این مورد حوزه نظام وظیفه باید تصمیم بگیرد.
  •  
https://sarmayegozarionline.ir/vdcippav.t1aq32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما