تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
جالب است ۰
ازشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده انجام می‌گیرد؛

آغاز پذیره‌نویسی ETF شاخصی «هم‌وزن»

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله شاخصی کیان واحدهای سرمایه‌گذاری خود را از طریق فرابورس ایران از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه تا ۴ خردادماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز کاری پذیره‌نویسی خواهد کرد.
آغاز پذیره‌نویسی ETF شاخصی «هم‌وزن»
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری و به نقل از سنا، براساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صندوق سرمایه‌گذاری کیان در فهرست صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در فرابورس ایران با نماد «هم‌وزن» درج شد.
این صندوق از نوع قابل‌معامله ETF است و سرمایه‌گذاران آن به‌سادگی می‌توانند از طریق سامانه معاملات آنلاین همه کارگزاری‌ها در آن سرمایه‌گذاری کنند.
نحوه شرکت در پذیره‌نویسی
پذیره‌نویسی واحدهای عادی صندوق سهامی «هم‌وزن» از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز کاری آغاز می‌شود. واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق از نوع قابل معامله یا ETF بوده و از طریق سامانه معاملات آنلاین تمامی کارگزاری‌ها قابل خرید است.
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار، ۷۵۰ میلیون واحد در نظر گرفته شده است. همچنین، تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری ممتاز ۷ میلیون و ۵۰۰ واحد و حداقل تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی قابل‌پذیره‌نویسی ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد و حداکثر تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی قابل‌پذیره‌نویسی ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد عنوان شده است. ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار ریال قید شده است.
طبق شرایط اعلام شده برای پذیره‌نویسی صندوق «هم‌وزن» محدودیتی برای خرید هر کد حقیقی یا حقوقی وجود ندارد و خرید واحدهای ETF مستلزم وجود کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است.
موضوع فعالیت صندوق، سرمایه‎گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های ‌سپرده بانکی، سهام پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران است. ویژگی‌ دارایی‌های موضوع سرمایه‌گذاری و حدنصاب سرمایه‌گذاری در هریک از آنها در امیدنامه صندوق ذکر شده است.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcdos0j.yt09s6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما