تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار اعلام کرد:

ورود به بورس کالا برای شفاف سازی و حذف واسطه‌ها

مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار گفت: برای شفاف‌سازی فروش و حذف واسطه‌ها تمام محصول خود را در بورس کالا عرضه می‌کنیم.
ورود به بورس کالا برای شفاف سازی و حذف واسطه‌ها
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری و به نقل از کالا خبر؛ مجتبی شعبانی مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار گفت: پارس فولاد سبزوار با هدف تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۷۰ هزار تن بریکت سرد و ۸۰۰ هزار تن فولاد احداث شد همچنین سود شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید و ۷۰ درصد جهش یافت.
وی افزود: در سال مالی جاری میزان فروش شرکت به ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و این میزان در سال مالی قبل دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.
مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی در دست اقدام داریم که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: همچنین حمل گندله از خواف به مجتمع تماما به صورت ریلی انجام می‌شود که این موضوع هم در کاهش تصادفات جاده‌ای و بهای تمام شده موثر بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در تابستان با قطعی برق و در زمستان با قطعی گاز مواجه شدیم. ضمن اینکه قیمت گاز در سال جاری چندین برابر شده است که این موضوع در افزایش بهای تمام شده موثر بود.
شعبانی خاطرنشان کرد: امسال ۱۵ درصد از سهام سهامدار عمده شرکت در بورس اوراق بهادار عرضه و با استقبال خریداران مواجه شد.
مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار اظهار کرد: همچنین برای شفاف‌سازی فروش و حذف واسطه‌ها تمام محصول خود را در بورس کالا عرضه و معامله کردیم.
شعبانی اضافه کرد: از سوی دیگر به بومی‌سازی و ساخت داخل توجه و حدود ۱۵ میلیون یورو از قطعات را بومی کردیم از سوی دیگر به مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشتیم و چندین مدرسه را در منطقه جوین سبزوار احداث کردیم.
  •  
     
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjh8eo.uqemizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین