تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در گفت و گو با سرمایه گذاری؛

تخصیص بودجه و سرمایه گذاری هدفمند برای ارائه خدمات بانکی نداریم

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: بانک ها برای ایجاد سرویس و خدمات نه تنها از نظر مطالعات بازار بلکه برای تخصیص بودجه و سرمایه گذاری، مطالعه و برنامه ریزی دقیقی نداشته اند.
تخصیص بودجه و سرمایه گذاری هدفمند برای ارائه خدمات بانکی نداریم
علی عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک خدمات ارائه شده در شعب بانکی را متناسب با نیاز مشتریان ندانست و به خبرنگار سرمایه گذاری اظهار داشت: خدمات امروز شعب بانکی در کاهش هزینه  مالی و زمانی مشتریان اثرگذارنیست زیرا همچنان در شعب، صفوف طولانی و ازدحام جمعیت را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: هنوز اولین خدمات همچون بازکردن حساب و احراز هویت به طور فیزیکی انجام می شود و این در دوران بانکداری دیجیتال، مورد نقد است.
عبدالهی تغییر معنا و کارکرد شعب در دنیای امروز فناوری های نوین مالی  را متفاوت از آنچه در بانکداری کشورمان رخ می دهد دانست و گفت: خدمات شعب در بانک های پیشرفته  به  شکل سوپر مارکتی است یعنی چنان متنوع بوده که تنها به مبادلات بانکی مختص نمی شود و تعاملات مالی را در تمامی صنایع اعم از بورس، بیمه، تجارت، درمان، سفر و... را ایجاد  و ارائه کرده است.
این فعال نظام پرداخت الکترونیک به الزام هدفمندی سرمایه گذاری در مطالعات بازار و بانکداری باز تاکید کرد و گفت: زیست بوم صنایع مالی هر لحظه در حال گسترده شدن بوده و جای تعجب نیست اگر صنایع بزرگی همچون بانک و بیمه با یکدیگر ادغام شوند؛ زیرا به درک درستی از نیاز روز مشتری رسیده و پایداری حضور خود در این زیست بوم را مشروط به تغییر در نحوه سرمایه گذاری، ارائه خدمات و رفع نیاز مشتریان می دانند.
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcj88eo.uqem8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین