تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲
جالب است ۰
مدیرعامل مرکزنوآوری ایران زمین در گفت و گو با سرمایه گذاری؛

سرمایه گذاری بر سرویس های دارای ارزش افزوده

مدیرعامل مرکزنوآوری ایران زمین گفت: برای ارائه خدمات، بر ایجاد سرویس های جدیدی که دارای ارزش افزوده هستند؛ تمرکز شود.
سرمایه گذاری بر سرویس های دارای ارزش افزوده
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری، وحید محمودیان مدیرعامل مرکزنوآوری ایران زمین با اشاره به تغییر سلیقه مشتریان در استفاده از خدمات و سرویس های بانکی به خبرنگار سرمایه گذاری اظهار داشت: فین تک ها، استارت آپ ها، بلاک چین ها، پرداخت یارها و... همگی بخش از اعضای اجرای این سیاست  به شمار می روند که علاوه بر ایجاد جذابیت برای مشتری، باید تجربه تازه و مطلوبی را نیز به همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: از سویی دیگر بانک به عنوان یکی از ذی نفعان به تفکر برای تولد مدل های درآمدی برسد یعنی آن خدمت دارای ویژگی ارزش افزوده باشد.
محمودیان حضور بازیگران تازه در صنعت بانکداری و مشارکت با آنها را الزامی دانست و افزود: امروزه دیگر صنعت بانکداری و خدمات بانکی به شعب خلاصه نمی شود و  به هر شخصی که دارای حساب بانکی و تلفن همراه است هم مرز گشایی کرده و بازیگران این صنعت را همچون لگو به یکدیگر متصل و تاثیر پذیر ساخته است.
 مدیرعامل مرکزنوآوری ایران زمین، تک روی  و انحصار در بانکداری باز را آسیب جدی عنوان کرد و گفت: در آینده ای بسیار نزدیکف قوانینی وضع خواهد شد که منفعت برخی نهاد ها و یا سازمان هایی که امروزه هیج ارتباطی با صنعت بانکداری ندارند را  اکوسیستم پرداخت های مالی لحاظ خواهد  کرد به طوری که نبود تعامل میان آنها به مرگ و حذف شدن نهاد و بخشی می شود که تک روی را انتخاب کند.
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcevw8v.jh8pzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما