تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۶
جالب است ۰
رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با سرمایه گذاری مطرح کرد:

خدمات شهری اولویت بانکداری باز

رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین گفت: برای بقا در صنعت بانکداری، باید به سمت ارایه خمات شهری حرکت کرد.
خدمات شهری اولویت بانکداری باز
احمدرضا ایرجی زاده رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با اشاره به تعاریف جدید از بانکداری باز و اکوسیستم فناوری های مالی و پرداخت به خبرنگار سرمایه گذاری اظهار داشت: این زیست بوم هر روزه در حال گسترش بوده و از این رو تعامل میان  اعضای ان به منظور ارائه خدمات مشترک در اولویت قرار گیرد.
وی ادامه داد: در  رویکرد عملیاتی بانکداری باز،باید خدماتی از صنایع گوناگون همچون بورس و بیمه را طراحی کرده و بر اساس نیاز مشتریان به انها جایگاه و کارکرد بخشد.
 
ایرجی زاده با اشاره به چگونگی طراحی خدمات در اکوسیسم فناوری های مالی گفت:در این زیست بوم، بانک ها می توانند سرویس های پایه خودش را در اختیار شرکت های بیرونی قرار داده، با آنها به تعامل بپردازند تا  تجربه مشتری را از استفاده خدمات بانکی بهینه سازند.
 
رییس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین در ادامه به سایر فعالان در زیست بوم فناوری های مالی و پرداخت وهمچنین چگونگی تعامل با آنها تاکید کرد و افزود: پلیس فتا، رگولاتوری، قوه قضاییه، وزارت خانه هایی همچون صمت و ارتباطات و... در این زیست بوم حضور داشته که باید با آنها تعامل داشته و اهداف مشترکی را ترسیم کرد.
 
وی در پایان اعلام کرد: امکان ادغام نهادها، سازمان ها و سایر اعضای این زیست بوم در بانک ها به جهت ارائه خدمات در آینده ای نزدیک، دور از تصور نیست.
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcgnq97.ak93u4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما