تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹
جالب است ۰
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: پیش از نشست عزل «سید شهاب‌الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال مصوبه‌‎ای برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان و در روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ داشتیم.
مجمع فدراسیون فوتبال ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ما، «احسان اصولی» در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه مدیران فدراسیون فوتبال در مقطع کنونی ۲ دیدار باقیمانده تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی است تا با تامین منابع مالی مناسب برنامه‌های پیش رو را انجام دهیم.
وی افزود: پیش از نشست عزل عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال مصوبه‌‎ای برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بعد از ماه مبارک رمضان و در روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ داشتیم و باید دستور جلسه را آماده کنیم.
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره اخراج ۱۵ نفر از کارمندان فدراسیون پس از عزل عزیزی خادم اعلام کرد: برخی از این دوستان خودشان استعفا کردند و از فدراسیون جدا شدند. قراردادهای فدراسیون فوتبال از اول فروردین تا ۲۹ اسفند منعقد می‌شود و ما این موضوع را به آنها ابلاغ کردیم ضمن اینکه حقوق خود را تا ۲۹ اسفند می‌گیرند و مشکلی برای این افراد به وجود نمی‌آید.
وی تصریح کرد: دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار می‌شود، فدراسیون فوتبال می‌خواهد امکانات زیرساختی موجود در کشور را در سطح بین‌المللی و آسیا معرفی کند.
اصولی گفت: اینکه تماشاگران می‌توانند در دیدار ایران و لبنان حضور داشته باشند یا خیر به ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد و آنها تصمیم می‌گیرند.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی چهار فرودین ۱۴۰۱ در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. همچنین تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان نهم فروردین ۱۴۰۱ در مشهد به مصاف هم خواهند رفت. 
تعدادی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چندی قبل درخواست برگزاری جلسه فوق‌العاده برای رسیدگی به عملکرد پرابهام عزیزی خادم را ارائه کردند که این جلسه روز ۲۸ بهمن ماه با حضور تمامی اعضا و در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. عزیزی‌خادم هم در این جلسه حضور یافت و دفاعیات خود را انجام داد اما طبق قانون او حق رای برای عزل یا ابقای خود نداشت.
  •  
     
https://sarmayegozarionline.ir/vdcaw6na.49nii15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین