تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۹
جالب است ۰
از آنجائیکه مجمع عمومی عادی سالیانه کانون برای سال مالی منتهی به 30/09/1400 در دهه سوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کاندیداتوری در هیئت‌مدیره کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
از آنجائیکه مجمع عمومی عادی سالیانه کانون برای سال مالی منتهی به 30/09/1400 در دهه سوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
و  یکی از دستورات جلسه مجمع امسال انتخاب اعضای هیئت‌مدیره است که طبق اساسنامه کانون "فهرست نامزدهای عضویت در هیئت مدیره کانون و سوابق ایشان حداقل ده روز قبل از برگزاری مجمع باید در سایت کانون به اطلاع تمامی اعضای کانون برسد"، لذا خواهشمند است در صورت تمایل به کاندیداتوری در هیئت‌مدیره کانون، حداکثر تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه 11 اسفندماه از طریق کلید ذیل این متن نسبت به  بارگذاری معرفی‌نامه شخص حقیقی و رزومه کاندیدای مورد نظر اقدام فرمائید.
لازم به‌ذکر است اسامی اعلام‌شده به‌صورت پیشنهاد از طرف متقاضیان عضویت در هیئت‌مدیره است و قبل از تصدی سمت نمایندگی باید فرآیند تأیید صلاحیت را طی نمایند. در صورت عدم تأیید صلاحیت نمایندگان معرفی‌شده اعضای هیئت‌مدیره نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، اشخاص حقوقی می‌توانند نماینده دیگری را معرفی نمایند.
یادآوری می‌شود که تنها اعضایی از کانون در مجمع حق رأی خواهند داشت که حق عضویت سالانه خود را تا روز چهارشنبه 18 اسفندماه واریز نموده باشند.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjiveo.uqemyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین