تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۸
جالب است ۰
مراسم اعطای 200 هزار بسته‌‌ معیشتی تهیه شده از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، امروز با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
تهیه و توزیع 200 هزار بسته معیشتی توسط‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار ما، در حاشیه این مراسم فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه خاتم در کنار فعالیت‌های جهادی و عمرانی که در سراسر کشور انجام می‌دهد، فعالیت‌های مناسبی در حوزه رفع نیازمندی‌ها و توسعه کشور دارد، همچنین به مسؤولیت اجتماعی خود در قبال محرومیت‌زدایی پایبند است.
سردار هوش‌السادات بیان کرد:‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌هایی که همیشه اجرا می‌کند محرومیت‌زدایی در شعاع 70 کیلومتری کارگاه‌های عمرانی قرارگاه است.
وی افزود: در این راستا به مناسبت اعیاد رجبیه و شعبانیه و در آستانه روز پاسدار 200 هزار بسته معیشتی تهیه شده از اقلام مرغوب و معتبر به دست نیازمندان می‌رسانیم، این بسته‌ها توسط قرارگاه خاتم تهیه شده است‌، همچنین 38 هزار بسته لوازم‌التحریر نیز در این بخش توزیع خواهد شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: 650 واحد مسکونی برای اعضای تحت حمایت سازمان بهزیستی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است که بخش اعظم آن تحویل شد و بقیه هم تا پایان سال تحویل می‌شود.
سردار هوش‌السادات ادامه داد: همچنین در راستای تدابیر مقام معظم رهبری 500 بسته جهیزیه با اقلام باکیفیت تهیه و توزیع شده است.
وی در پاسخ به سؤالی بابت موافقت قرارگاه خاتم بابت دریافت نفت خام به جای طلب‌هایی که از دولت دارد، گفت: قرارگاه خاتم نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت، تحویل می‌گیرد و بخشی توسط سازمان‌های قانونی و دارای مجوز فروش، به فروش می‌رساند و منابع به قرارگاه خاتم واگذار می‌شود تا مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم و بخشی را هم به تکمیل پروژه‌ها اختصاص دهیم.
https://sarmayegozarionline.ir/vdccxxq4.2bqeo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین