تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰
جالب است ۰
وزارت گردشگری السالوادور اعلام کرد: گردشگری کشور السالوادور پس از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی، بیش از ۳۰ درصد رشد کرده است. همچنین طبق اعلام دولت اسالوادور، ارز رمزنگاری فرصت‌های انجام تجارت با شرکای بیشتری را در هر نقطه از جهان چندین برابر می‌کند.
دولت اسالوادور برخی از مزایای اقتصادی ناشی از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی را تشریح کرده است. قانون بیت کوین این کشور در سپتامبر سال گذشته اجرایی شد و بیت کوین را در کنار دلار آمریکا به یک ارز ملی تبدیل کرد.
وزارت گردشگری این کشور عنوان کرد که استفاده از بیت کوین به نفع بخش گردشگری و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بود و گردشگری یکی از اولین بخش‌هایی بود که می‌توان بررسی کرد که بیت‌کوین چگونه به اقتصاد کشور کمک کرده است.
وزیر گردشگری این کشور افزود: انتظارات برای احیای این بخش با پیش‌بینی یک میلیون و 100 هزار بازدیدکننده و پذیرش یک میلیون و 400 هزار بازدیدکننده فراتر رفته است و البته 60 درصد از بازدیدکنندگان السالوادور از ایالات‌متحده هستند.
تولید ناخالص داخلی السالوادور در سال 2021، 10.3 درصد رشد کرد و تا قبل از سال 2021 رشد تولید ناخالص داخلی دو رقمی نداشته است. رئیس جمهور السالوادور عنوان کرد: صادرات این کشور به عنوان محرک اصلی رشد اقتصادی در ژانویه سال جاری در مقایسه با ژانویه سال قبل 13 درصد رشد کرد.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhyeo.uqemazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت بیت کوین تا آخر فروردین ماه 1402
بالای 30 هزار دلار
زیر 20 هزار دلار
آخرین عناوین