تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
جالب است ۰
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که گسترش ناتو به شرق و افزایش تحرکات آن در مجاورت مرزهای روسیه خطر واقعی ایجاد و روسیه در این شرایط ارتش خود را به پیشرفته ترین تسلیحات مجهز می کند.
خطر واقعی برای روسیه در حال حاضر چیست؟
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری و به نقل از ایرنا، پوتین روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز مدافعان میهن که هر ساله در روسیه در روز ۲۳ ماه فوریه برگزار می شود، ضمن تبریک این روز به مردم روسیه نوشت: امروز تامین توانمندی دفاعی کشور مهم ترین اولویت حکومت روسیه است.  
وی افزود: نیروهای مسلح روسیه ضامن مطمئن برای تامین امنیت ملی روسیه و تامین صلح و آرامش مردم این کشور و توسعه و پیشرفت مستمر آن هستند.  
رئیس جمهوری روسیه در ادامه پیام خود تصریح کرد: ما شاهد هستیم که اوضاع بین المللی چگونه پیش می رود و چه خطرها و تهدیدهایی وجود دارند و چگونه سیستم کنترل تسلیحات در سطح بین المللی متزلزل یا تحرکات ناتو افزایش می یابد. در این شرایط درخواست های روسیه برای برقراری سیستم امنیت غیرقابل تفکیک و یکسان برای همه کشورها، بدون پاسخ می ماند.  
وی ادامه داد: روسیه برای گفت وگوهای مستقیم و صادقانه برای جستجوی راهکارهای دیپلماتیک در مورد پیچیده ترین مسائل آمادگی دارد. اما تاکید می کنم منافع روسیه و امنیت شهروندان ما در اولویت قرار دارد. به همین دلیل ارتش روسیه و ناوگان نظامی کشور را به بهترین و پیشرفته ترین تسلیحات مجهز می کنیم و تلاش می کنیم کارایی تسلیحات و جنگ افزارهای نظامی را افزایش دهیم.
رئیس جمهوری روسیه گفت: در سال های اخیر اقدامات زیادی برای نوسازی ارتش روسیه انجام گرفت و نیروهای مسلح منسجم تر و قابل تحرک بیشتر شده و تجربیات جنگی بسیاری را فرا گرفته است. ارتش روسیه در جنگ سوریه ثابت کرد که از توانمندی برای انجام سخت ترین وظایف برخوردار است.  
https://sarmayegozarionline.ir/vdcb8gbw.rhb0zpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین