تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸
جالب است ۰
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

مقاومت مردم ایران کربلای دوم است

معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: فاصله ملت‌ها با حقیت یک پرده نازک سراب است در مقابل انقلاب ما همین سراب‌سازی‌ها صورت می‌گیرد و ما نیز با خون و صداقت آن را کنار می‌زنیم.
محسن رضایی در مراسم دهمین سالگرد جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان بیمه کنندگان انقلاب هستند و حرکت در این راستا ارزش زیادی دارد. انقلاب اسلامی سرمایه بسیار بزرگ است و برای حفظ و تاسیس آن  ملت ایران سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند. انقلاب اسلامی عصاره تلاش‌های گذشته مانند جریان مشروطیت، ملی شدن صنعت نفت و ... است. اهدافی که به نتیجه نرسیدند در انقلاب اسلامی به صورت یک بسته به مردم داده شد برای تاسیس و حفظ آن زحمت زیادی کشیده شده است.
وی افزود: مطمئنم وقتی دولتمردان آ‌مریکا بحث می‌کنند برایشان سوال است که چرا مقاومت مردم ایران شکسته نمی‌شود و به نوعی کربلای دوم است. واقعیت این استکه مردم از انقلاب انتظارات بیشتری دارند و برای رسیدن به آن ایستاده‌اند. انقلاب اسلامی بسترساز تحولات آ‌ینده بوده است تا به تمدنی برسیم که انسان ایرانی –اسلامی بتواند خود را در آن ببیند. علت این مقاومت رسیدن به این نقطه است و مردم ایران تصمیم خود را گرفته‌اند ملت ایران آماده به ادامه دادن به این آینده است.
معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: یکی از این تحولات تحولات فرهنگی و علمی است در دوره رنسانس هم تحولات از غرب و با مجسمه در ایتالیا شروع شد و با توجهی که به انسان داشتند و آ‌نقدر پیش رفتند که انسان را جای خدا هم گذاشتند. تحولات صنعتی و ... در اروپا هم از قلم و فرهنگ شروع شد تحول باید از قلم و مدرسه شروع شود.
رضایی ادامه داد: فاصله ملت‌ها با حقیت یک پرده نازک سراب است در مقابل انقلاب ما همین سراب‌سازی‌ها صورت می‌گیرد و ما نیز با خون و صداقت آن را کنار می‌زنیم.
وی خاطرنشان ساخت: صنایع خلاق بازار دو هزار و 700 میلیارد دلاری در جهان دارند؛ اگر ما دو تا سه درصد در آن سهیم باشیم 20 تا 300 میلیارد در آن زمینه باید بازار داشته باشیم. با وجود توانمندی‌های نظامی که به کشورهای منطقه آموزش نظامی می‌دهیم و حتی در بوسنی و هرزگوین که ما آموزش داده‌ایم پیروزی به دست می‌آید چطور دشمن می‌تواند ایدئولوژی خود را از طریق همین صنایع به دنیای مردم بدهد. باید یک بیداری جدید در ایران در زمینه فرهنگی به وجود بیاید همه تحریم‌ها و فشارها برای این است که ما ناامید و خسته شویم امروز یکی از نقاطی است که نیروی انقلاب تحول و قیام جدیدی داشته باشد.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcf0xdc.w6dvxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین