تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰
جالب است ۰
۶۰۵ پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور با حضور مدیر عامل بانک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور با حضور دکتربهزاد شیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران امور و حضور آنلاین مدیران استانی به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 
بنا بر این گزارش، پروژه‌ها و طرح‌های بانک بصورت نمادین با افتتاح باجه روستای اکبرآباد شهرستان خاش، روستای جرسقان شهرستان شیراز و روستای طالقانی محله ساری و با حضور مسئولان محلی استان های سیستان و بلوچستان، فارس و مازندران افتتاح شد.

 این پروژه ها شامل، افتتاح و بهره برداری از ۸۳ باجه بانکی روستایی با سرمایه گذاری ۲۰۵ میلیارد ریالی بخش دولتی و خصوصی، افتتاح ۲۴ پروژه‌ و طرح‌های تسهیلاتی پست بانک ایران با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۹۷ میلیارد ریالی در سراسر کشور بخشی از این طرح ها و پروژه‌ها است. 

همچنین، تجهیز ۱۱۲ باجه بانکی روستایی به دستگاه خودپرداز با سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریالی، نصب  دستگاه صدور کارت آنی در ۳۶۸ باجه بانکی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و تجهیز ۱۸ باجه بانکی روستایی به دستگاه CASHLESS با سرمایه گذاری ۹ میلیارد ریالی بخش دیگری ازاین طرح ها هستند. 

بر اساس این گزارش، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای ۶۹۵ نفر در سراسر کشور ایجاد اشتغال می‌شود و جمعیتی معادل یک میلیون و ۱۶۴ هزار نفر از روستاییان کشور تحت پوشش خدمات پست بانک ایران قرار می‌گیرند.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcc1oq4.2bqp48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین