تاریخ انتشار :شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۰۰
جالب است ۰
استاندار خوزستان گفت: پروژه های در دست اقدام رامهرمز از جمله طرح پتروپالایش در تکمیل زنجیره‌های چرخه صنعتی در زیرمجموعه‌های نفت و گاز، کمک به‌سزایی می‌کند و در چارچوب اقتصاد مقاومتی است.
طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد
 به گزارش سرمایه گذاری آنلاین؛     صادق خلیلیان استاندار خوزستان در شهرستان رامهرمز حضور یافته و از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و چند روستای این شهرستان بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدیدها، اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر ابعاد مختلف فنی و صنعتی، بخصوص در بخش های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و همچنین مسائل مربوط به تأمین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می کند.
خلیلیان با اشاره به ظرفیت های شهرستان رامهرمز افزود: در منطقه رامهرمز چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدامات در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.
وی با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز بیان کرد: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد و در عین حال به دور زدن تحریم ها از لحاظ فنی، به کشور کمک می کند.
استاندار خوزستان در سفر خود به شهرستان رامهرمز به موضوعات آب آشامیدنی، جاده و شرکت پترو پالایش ابوالفارس و همچنین رسیدگی به امور مساجد منطقه پرداخت.

منبع: نفت ما 

 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjmoeo.uqeitzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین