تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱
جالب است ۰
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت خبر داد:

پذیرش ۱۰ هزار و ۵۰۰ مصرف کننده سیمان در بورس کالا

سیف‌الله امیری از پذیرش ۱۰ هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده سیمان برای خرید این محصول از بورس کالا خبر داد و گفت: این رقم قبلاً ۵ هزار مصرف‌کننده بوده است و اگر کارگزاری‌های بورس کالا در این حوزه فعال تر عمل کنند این رقم نیز بالاتر خواهد رفت. مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت افزود: ۶۲ واحد تولیدی سیمانی نیز در سامانه بورس کالا پذیرش شده اند که ۵۲ واحد در حال عرضه در بورس هستند.
پذیرش ۱۰ هزار و ۵۰۰ مصرف کننده سیمان در بورس کالا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست آغاز اجرای برنامه‌های کوتاه مدت مرتبط با تنظیم بازار، صادرات، رفع موانع و پشتیبانی از تولید که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: تولید سیمان در مردادماه امسال 4.5 میلیون تن بوده است و از لحاظ تولید سیمان هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

سیف‌الله امیری با بیان این مطلب افزود: 10 گروه منطقه‌ای در حوزه سیمان تشکیل شده و جلسات مختلفی با مصرف کنندگان، تولید کنندگان و سامانه افق داشته ایم.

ثبت نام 10500 مصرف کننده سیمان در بورس کالا

وی با اعلام اینکه 10 هزار و 500 مصرف‌کننده سیمان برای خرید این محصول در بورس کالا ثبت نام کرده اند، یادآوری کرد: این رقم قبلاً 5 هزار مصرف‌کننده بوده است و اگر کارگزاری‌های بورس کالا در این حوزه فعال تر عمل کنند این رقم نیز بالاتر خواهد رفت.

ثبت نام 62 واحد تولیدی سیمان در سامانه بورس کالا

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با بیان اینکه 62 واحد سیمانی در سامانه بورس کالا ثبت نام کرده اند، ادامه داد: 52 واحد سیمانی نیز در حال عرضه در بورس هستند، اما 9 واحد سیمانی هنوز در بورس کالا عرضه ای نداشته اند که تا هفته آینده تکلیف آنها نیز مشخص خواهد شد.

قیمت‌ها در بازار سیمان پایین آمده است

امیری با اعلام اینکه عرضه سیمان در بورس کالا افزایش یافته است، گفت: با توجه به اعمال سیاست های جدید، قیمت ها در بازار سیمان کاهش یافته است و تعداد تامین کنندگان در سامانه افق 160 واحد است که واحدهای خرده‌فروشی نیز باید به این سامانه وارد شوند.

ضرورت معرفی فروشگاه‌های اینترنتی جهت خریدهای خرد سیمان

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت همچنین بیان کرد: معرفی فروشگاه‌های اینترنتی جهت خریدهای خرد سیمان باعث رقابت و کاهش قیمت خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfctdc.w6dyjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما