تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷
جالب است ۰
شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۲۵۳۸۸ واحدی معادل ۱.۷۷ درصد به یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۸۲۳ واحد رسید.
جا به جایی ۹ میلیارد و ۶۲۹ میلیون سهام / گروه «کانه فلزی» در صدر معاملات نشست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، امروز (نهم دی ماه) تالار شیشه‌ای، شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود. براین اساس، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۶۶۳۴ واحدی معادل ۱.۷۷ درصد به رقم ۳۶۸ هزار و ۹۳۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۳۷۱۱ واحدی معادل ۰.۷۹ درصد، عدد ۴۶۵ هزار و ۴۲۷ واحد همراه بود.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۲۴۲۹ واحدی به رقم ۳۰۴ هزار و ۶۵۸ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۷۵۹۴ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۰۵۱۹ واحد کاهش به رقم  یک میلیون و ۲۸ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۴۴۴۷۸ واحد کاهش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۸۷۲ هزار واحد را به نمایش گذاشت.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در چهارمین روز کاری هفته، معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۶۲۹ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب یک میلیون و ۵۹۵ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۳۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

روند معاملات امروز بازار سرمایه نشان می‌دهد که نمادهای معاملاتی کاما، شستا، شپنا، برکت، خودرو، کچاد و خساپا، به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار معرفی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، گروه کانه فلزی با حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه مواد دارویی و خودرو به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdch-knq.23n-mdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین