تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
جالب است ۰
مدیر ارتباطات فرابورس ایران از آغاز پخش برنامه «به وقت تحلیل» از استودیو فرابورس خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مخاطبان بازار سرمایه نسبت به دریافت اطلاعات و تحلیل موضوعات روز این بازار و لزوم نگاه کارشناسانه به مسایل روز بازار سرمایه، برنامه «به وقت تحلیل» توسط فرابورس ایران و با همکاری شبکه ایران کالا از ابتدای همین هفته روی آنتن زنده این شبکه رفت.
بررسی موضوعات تحلیلی بازار سرمایه همه روزه از برنامه "به وقت تحلیل"
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) 

مبینا بنی‌اسدی تهیه و پخش برنامه «به وقت تحلیل» را قدمی در راستای افزایش تحلیل و آگاهی تمامی مخاطبان بازار سرمایه در موضوعات روز بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: این برنامه همچنین پاسخی به دغدغه‌ها، سوالات و نیازمندی‌های سهامداران، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار است که تحلیل و بررسی آن را از دریچه نگاه کارشناس برنامه به تماشا خواهند نشست.

مدیر ارتباطات فرابورس ایران موضوعاتی را که در این برنامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد شامل مباحثی همچون بررسی تغییر ریزساختارهای بازار سرمایه مانند حجم مبنا و دامنه نوسان، فعالیت‌های بازارگردانی و نقش آن در تعادل معاملات، نگاهی به دوره پیش گشایش و مسائل مرتبط به آن، تجربیات بورس‌ها در زمان صعود و نزول یکطرفه قیمت سهام و نحوه مداخلات نهاد ناظر در روند بازار، نقش تحلیل و گزارش‌های شرکت‌ها در تعیین روند قیمت سهام، سیگنال‌فروشی، کیفیت خدمات کارگزاری‌ها و ...  عنوان کرد.

بنی اسدی افزود: این برنامه که از شنبه ۱۷ آبان‌ آغاز شده،  همه روزه  از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰ به صورت زنده از استودیو فرابورس روی آنتن شبکه ایران کالا می‌رود و موضوعات روز بازار سرمایه را با حضور کارشناسان خبره به بحث و بررسی می گذارد.

وی راه‌ ارتباطی با این برنامه را برای طرح نقطه‌نظرات، پیشنهادها و دغدغه‌های مخاطبان به منظور پرداختن به آن‌ها در برنامه «به وقت تحلیل»، ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۵۰۰ اعلام کرد.

 

مدیر ارتباطات فرابورس ایران همچنین با اشاره به آغاز پخش برنامه‌های آموزشی از تلویزیون اینترنتی واچار بیان کرد: از ابتدای امسال از تلویزیون اینترنتی واچار شاهد پخش برنامه‌های متعدد آموزشی و تحلیلی مانند استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بودیم و محتواهای جذاب دیگر ی نیز در حوزه بازار سرمایه در مرحله تولید و پخش از این شبکه قرار دارد.

 

 بنی‌اسدی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای تهیه انواع محتواهای آموزشی و برنامه‌های مختلف تحلیلی که در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد به مرور شاهد افزایش سطح دانش عمومی آحاد مردم درباره بازار سرمایه، کارکرد آن و نحوه حضور موثر در این بازار باشیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcezp8f.jh8efi9bbj.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما