تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸
جالب است ۰
نماینده اسبق ایران در اوپک مطرح کرد:

پیش بینی رشد ملایم قیمت نفت تا پایان سال ۲۰۲۰

نماینده اسبق ایران در اوپک گفت: تا پایان سال ۲۰۲۰ شیب ملایم افزایش بهای نفت ادامه دارد و قیمت هر بشکه نفت به بالای ۵۰ دلار صعود خواهد کرد.
پیش بینی رشد ملایم قیمت نفت تا پایان سال ۲۰۲۰
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمد علی خطیبی نماینده اسبق ایران در اوپک گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به تصمیمی که اخیرا مورد توافق اوپک قرار گرفت، تا پایان جولای کاهش تولید نفت ادامه پیدا می‌کند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه کشور‌ها 80 درصد پایبند به تعهدات خود برای کاهش تولید بودند و تا انتهای سال نیز همچنان باید این مدیریت ادامه داشته باشد، افزود: تا پایان سال 2020 شیب ملایم افزایش قیمت نفت ادامه دارد و تا انتهای سال قیمت به بالای 50 دلار صعود خواهد کرد.

خطیبی تصریح کرد: اوپک و متحدانش در واکنش به نابودی تقاضا بر اثر بحران شیوع ویروس کرونا و سقوط قیمت ها، در آوریل با کاهش تاریخی تولید به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز در ماه‌های مه و ژوئن موافقت کردند و طبق توافق اولیه اوپک پلاس که 23 کشور در آن حضور دارند، مقرر شده بود که تولید نفت به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز در طول ماه‌های مه و ژوئن کاهش داده شود و سپس محدودیت عرضه تا پایان سال 2020 به 7.7 میلیون بشکه در روز و از سال 2021 تا سه ماهه اول سال 2020 به 5.8 میلیون بشکه در روز تسهیل شود.

نماینده اسبق ایران تصریح کرد: البته مکزیک از همان ابتدا موافق کاهش تولید نبود و آمریکا عهده‌دار کاهش تولید این کشور شد، اما مابقی کشور‌ها موافق کاهش تولید هستند و حداقل تا انتهای ماه جولای ادامه خواهد داشت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgyz9u.ak9zq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین