تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳
جالب است ۰
تالارهای مختلف بورس کالای ایران، فروردین ماه سال ۹۹، شاهد معامله یک میلیون و ۸۱۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۶ هزار میلیارد ریال بود.
معامله ۷۶ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،طی مدت مذکور و تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران افزون بر یک میلیون و ۳۱۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.در این تالار بالغ بر ۳۷۶ هزار و ۱۱۹ تن انواع قیر، ۱۷۰ هزار و ۸۵ تن انواع مواد پلیمری و ۸۳ هزار و ۶۸۱ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۲۰۰ تن سلاپس واکس، ۴۵۸ هزار و ۴۲۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۸۶۰ تن عایق رطوبتی، ۳ هزار و ۶۲۴ تن روغن پایه، ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد و ۱۳۵ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی فروردین ماه میزبان معامله ۴۸۵ هزار و ۴۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۳۵ هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال بود.در این تالار ۴۶۶ هزار و ۸۱۱ تن انواع فولاد، ۱۱ هزار و ۷۶۰  تن انواع مس، ۳۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵ هزار و ۲۰  تن آلومینیوم، ۴۲۰ تن شمش روی، ۱۰۰ تن سرب و یک هزار تن کک از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۱۰ هزار و ۲۵۰ تن کالا را تجربه کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcauoni.49nai15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین