تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
جالب است ۰
سرپرست فدراسیون ووشوی ایران گفت: فعلا زمان انتخابات مشخص نیست و بنده تا زمان اعلام وزارت ورزش در خدمت جامعه ووشو خواهم بود.
سرپرست فدراسیون ووشو: زمان انتخابات هنوز مشخص نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علیرضا خسروی ، در مورد برنامه‌های فدراسیون ووشو با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: متاسفانه به خاطر مشکل پیش آمده در کشور فعلا نمی‌توانیم برنامه خاصی در سطح باشگاهی و ملی داشته باشیم. همه برنامه‌ها منتفی شده‌اند و ان‌شاءالله با برطرف شدن این مسائل، برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.

او ادامه داد: ما مسابقات ملی را برای سال آینده پیش رو داریم اما فعلا نمی‌توانیم برای آن برنامه‌ریزی کنیم. البته من فکر می‌کنم این موضوع کرونا تا زمان برنامه‌های تیم ملی ووشو برطرف شود و با برنامه‌های ما تداخلی نداشته باشد.

خسروی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی سرپرستی خود را در فدراسیون ووشو ادامه خواهد داد؟ اظهار کرد: بنده تا هر زمانی که وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور تصمیم نهایی را بگیرد، به عنوان سرپرست در خدمت جامعه ووشو خواهم بود.

سرپرست فدراسیون ووشو، در پاسخ به این سوال که‌ آیا زمان برگزاری مجمع به صورت قطعی یا حدودی اعلام نشده است؟ تصریح کرد: خیر! فعلا بحثی در این مورد مطرح نشده و بنده تا زمان انتخابات در خدمت ووشو خواهم بود که فعلا زمان آن مشخص نیست.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfj0dv.w6dt1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین