تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
جالب است ۰
معاون پارلمانی وزارت ورزش گفت: تلاش بر این است مقدمات واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پایان سال فراهم شود.
تقی‌زاده: ماه آینده آخرین مجمع سرخابی‌ها برای قیمت‌گذاری برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،جمشید تقی‌زاده در حاشیه مراسم تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی بیان کرد: با اتخاذ تدابیر در شورای معاونان وزارت ورزش، قرار شد پزشکان مرکز پزشکی قدرتمند داشته باشند. پیگیری وزیر ورزش هم بر این است این مجموعه تاسیس شود تا خواسته ورزشکاران محقق شود.

او در مورد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز گفت: ما ۱۹ جلسه با سازمان خصوصی‌سازی و مسوولان اصل ۴۴ برگزار کردیم. در سه، چهار ماهی که مسوولیت واگذاری این دو باشگاه را بر عهده گرفتم، تمام دغدغه وزیر این بود امروز این دو باشگاه واگذار شوند بهتر از فرداست.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات شفافیت مالی، درفشی‌فر و مرغوب کار را در نخستین قدم به اسم دو باشگاه کردیم تا موانع مالی برطرف شود. ساختمان این دوباشگاه زمان دادکان خریداری شد که  ۵۰ درصد فدراسیون ۵۰ درصد باشگاه سرمایه گذاری کردند. تلاش بر این است ساختمان ها نیزبه باشگاه ها منتقل شوند.

معاون وزیر ورزش در مورد زمان واگذاری این دو باشگاه تاکید کرد: اوایل ماه آینده آخرین مجمع دو باشگاه برگزار می‌شود تا به سمت قیمت‌گذاری برند بروند. تلاش این است  تا پایان سال مقدماتی واگذاری انجام شود این که اهلیت با چه کسی است باید روی آن کار شود.

او در پاسخ به این پرسش که واگذاری به پایان عمر دولت می‌رسد؟ گفت: تدابیر ویژه در این مورد داریم و تفاهم این است واگذاری دو باشگاه حتما انجام شود.

تقی زاده در مورد مبلع بدهی دو باشگاه تصریح کرد: سازمان حسابرسی دارد بررسی می‌کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfecdv.w6dxtagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین