تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۹
جالب است ۰
طی ۱۱ ماهه گذشته در بنادر کشور انجام شد؛

تخلیه و بارگیری ۱۳۲ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی

از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه،۱۳۲میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۵۶ تن بار از تمام بنادر ایران تخلیه و بارگیری شده که این میزان نشان دهنده رشدی ۹.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،از کل آمار ارایه شده مربوط به تخلیه و بارگیری کالاها، سهم تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۸۹ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۹۲۶ تن بوده که از این میزان سهم تخلیه ۳۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۵۹۲ تن و سهم بارگیری ۵۱ میلیون و ۶۴ هزار و ۳۳۵ تن گزارش شده است.

در یازده ماهه سال ۹۵ هم واردات این نوع کالا ۳۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۴۱ تن و صادارت کالاهای نفتی ۴۴ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۴۵۷ تن بوده و در ۱۱ ماهه امسال هم آمار ترانزیت ۴ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۰۶ تن اعلام شده است.

تخلیه و بارگیری۴۲ میلیون تن کالاهای نفتی

از کل آمار ارائه شده مربوط به تخلیه و بارگیری کالاها، سهم تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی ۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۳۰ بوده که از این میزان سهم تخلیه ۱۸ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۸۸ تن و سهم بارگیری ۲۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۲۴۲ تن گزارش شده است.

طی ۱۱ ماه سال ۹۵، واردات کالاهای نفتی، ۳ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۱۸۷ تن و صادارت کالاهای نفتی ۲۱ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۱۴۲ تن با افزایش ۵۵.۴ درصدی روبه رو بوده و در این مدت آمار ترانزیت برابر یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۴۰۷ تن اعلام شده است.

تخلیه و بارگیری ۱۳ میلیون تن کالا در اسفند ماه

در اسفند ماه سال جاری از تمامی بنادر ایران ۱۳ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۰۱ تن کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.

از کل آمار گفته شده مربوط به تخلیه و بارگیری کالاها، سهم تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۹ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۹۶۷ تن بوده که از این میزان سهم تخلیه ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۶۸۸ تن و سهم بارگیری ۵ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۲۷۹ تن گزارش شده است.

در آخرین ماه سال ۹۵، واردات این نوع کالا ۲ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۳۴۰ و صادارت کالاهای غیرنفتی ۴ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۱۹۷ تن بوده است، در این ماه آمار ترانزیت ۴۴۷هزار و ۷۵ تن اعلام شده است.

واردات ۳ میلیون تن کالای نفتی در اسفند ماه

از کل آمار گفته شده مربوط به تخلیه و بارگیری کالاها، سهم تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی ۳ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۵۳۴ بوده که از این میزان سهم تخلیه ۲ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۸۳۴ تن و سهم بارگیری ۱ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۷۰۰ تن گزارش شده است، در اسفند ماه سال ۹۵، واردات کالاهای نفتی برابر ۳۷۴ هزار و ۳۰۶ تن و صادارت این نوع کالا برابر یکمیلیون و ۲۲۵ هزار و ۴۹۲ تن بوده است.

همچنین در این ماه، آمار ترانزیت برابر ۱۹۷ هزار و ۵۰۵ تن اعلام شده است.

منبع:  وزارت راه و شهرسازی

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.o0s2yt0zka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین