تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
جالب است ۰
رئیس اتاق بازرگانی تهران خبر داد:

پایش ۱۶ هزار کارت بازرگانی تا یک ماه آینده

رئیس اتاق بازرگانی تهران از پایش ۱۶ هزار کارت بازرگانی تا یک ماه آینده در این اتاق خبر داد.
پایش ۱۶ هزار کارت بازرگانی تا یک ماه آینده
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مسعود خوانساری­ ­­ افزود: فرآیند پایش کارت های بازرگانی در واکنش به اتفاقات ماه های گذشته و به منظور شفاف سازی هرچه بیشتر و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تقلب از این کارت ها از هفته گذشته آغاز شده است.

وی گفت: همه ­کارت های بازرگانی مورد صدور از سال گذشته تاکنون رسیدگی و درصورت عدم تطابق آدرس، شماره تلفن و سایر مدارک پرونده افراد دارای کارت با واقعیت به فوریت مسدود خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: بیش از یک هزار فقره کارت بازرگانی از هفته گذشته تاکنون در این اتاق مورد بررسی قرار گرفته که آدرس زیر 10 درصد دارندگان کارت با واقعیت تطبیق نداشته است.
وی افزود: بر اساس ابلاغیه هیئت وزیران سقف ارزشی واردات برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارای کارت بازرگانی برای سال اول 500 هزار دلار، برای سال دوم دو میلیون دلار و برای سال سوم بدون محدودیت است.
خوانساری گفت: اتاق بازرگانی تهران­ در­نامه ای از بانک مرکزی، سازمان توسعه تجارت و گمرک خواسته اطلاعات­ همه­ اقلام­مورد گشایش اعتبار را به این اتاق اعلام کنند­ تا برابر مصوبه دولت،​ میزان سقف واردات کالا کنترل شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdf90x.yt0kz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین