تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
جالب است ۰
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

شستشوی المانهای ترافیکی قلب پایتخت

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از شستشوی المان های ترافیکی قلب تهران خبر داد و گفت: شستشوی تابلوهای ترافیکی ، مخازن مکانیزه ، المانهای شهری، ایستگاههای اتوبوس و جداول خیابان های منطقه در دستور کار قرار گرفته و تا پایان اسفندماه تمامی المان های ترافیکی شستشو می شود.
شستشوی المانهای ترافیکی قلب پایتخت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، افشین خدامی توضیح داد: شستشوی المان های ترافیکی در راستای طرح نگهداشت شهر صورت گرفته و تا کنون شستشوی المان های ترافیکی در 3 خیابان اسدآبادی، بیستون و چهلستون و بزرگراه حکیم ورسالت به پایان رسیده است.

او با اشاره به اینکه پاکیزگی المان های ترافیکی تاثیر بسزایی در افزایش دقت رانندگان دارد گفت: با توجه به تردد بالای شهروندان در منطقه 6، نیاز است به صورت متناوب المان ها ترافیکی و شهری پاکسازی شود.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 همچنین به طرح های ویژه منطقه همزمان با فرارسیدن بهار و ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری تمامی خیابان ها و بزرگراه های منطقه به صورت یکپارچه نظافت و شستشو شده و قلب تهران با گل های لاله آراسته می شود.
خدامی با بیان اینکه زیبایی منظر شهری تاثیر بسزایی در افزایش روحیه و نشاط شهروندان دارد گفت: به این منظور سعی شده خیابان های منطقه به کمک هنر هنرمندان آذین بندی شده و هنرهای تجسمی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcefo8z.jh8wpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین