تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
جالب است ۰
به منظور مشارکت شهروندان تهرانی صورت گرفت

قبوض انبوه عوارض پایدار سال۱۳۹۶ شهرداری تهران توزیع گردید

روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران: قبوض انبوه عوارض پایدار سالجاری شهرداری تهران به منظور ارتقاء درآمد های پایدار شهرداری تهران و جلب مشارکت شهروندان تهرانی توزیع گردید.
قبوض انبوه عوارض پایدار سال۱۳۹۶ شهرداری تهران توزیع گردید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بر این اساس و به نقل از معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، پس از ابلاغ دفتر چه جدید ارزش معاملاتی املاک که از سوی وزارت امور اقتصادی و دارائی به شهرداری تهران اعلام شد، فرآیند تولید و چاپ قبوض انبوه آغاز و از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در مناطق 22گانه شهرداری تهران توزیع شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: مبالغ قبوض عوارض سالجاری که شامل عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند می باشد از بازه زمانی 1/1/96 تا تاریخ 29/12/96 صادر شده و چنانچه املاکی بدهی قبلی داشته باشند در قبوض محاسبه و گنجانده گردیده است .

مهلت پرداخت قبوض تا پایان سالجاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ29/12/1396  پرداخت کنند، شامل تسهیلات خوش حسابی عوارض و بهای خدمات خواهند شد . شهروندان  می توانند با پرداخت قبوض عوارض از10%جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل وبخشودگی 1.5 درصد ماهیانه بهای خدمات مدیریت پسماند برخوردار شوند .

حسینی مکارم افزود، شهروندان گرامی می توانند، از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir ،سامانه تلفنی 137 ، اینترنت بانک، همراه بانک ،تلفنبانک، ATMواز طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران  نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند و یا به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه نمایند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: بر اساس روال سالهای گذشته شرایط تقسیط عوارض نوسازی در پرتال شهرداری تهران فراهم  شده است که شهروندان می تواننداز ابتدای سال تا تاریخ 29 اسفند ماه ، در 5 قسط  نسبت به تعیین و پرداخت مبلغ اقدام نمایند .

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب¬رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر گردیده است که جوابگوی مودیان محترم می¬باشند .

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، علت افزایش مبالغ برخی از قبوض نسبت به سال گذشته را ، ناشی از اعمال دفترچه جدیدارزش معاملاتی املاک دانست و یادآور شد به منظور تامین درآمد های پایدار وکاهش اتکا به درآمد های ناپایداربر اساس ارزش منطقه ای املاک، محاسبه قبوض صورت گرفته است و شهروندان جهت اخذ اطلاعات بیشتر می توانند به شماره 137 و یا 1888تماس حاصل نمایند و یا به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و ستادهای فوق الذکر مراجعه نمایند.

سمیع اله حسینی مکارم گفت: چنانچه به هر دلیلی ، مودیان محترم قبوض عوارض پایدار سالجاری را دریافت ننموده اند می توانند جهت دریافت قبوض به دفاتر خدمات الکترونیک شهر یا ادارات درآمد مناطق 22گانه مراجعه کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری در ادامه، درآمدهای پایدار از جمله، عوارض نوسازی ، کسب و پیشه وبهای خدمات مدیریت پسماند را ، مناسبترین منابع درآمد شهرداریها برای توسعه و عمران شهر و ارائه خدمات مطلوب تر  برشمرد و در پایان اظهار امیدواری کرد، شهروندان محترم تهرانی در فرصت یک ماهه امسال با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را  نیز در رسیدن به این امر یاری نمایند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfecdy.w6d0cagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما