تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
جالب است ۰
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

فضاسازی بصری قلب تهران برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر

معاون امور اجتماعی و شهرداری منطقه ۶ از اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در سرای محلات، مدارس و مساجد قلب تهران خبر داد و گفت: فضاسازی خاصی برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در نظر گرفته شده و سیمای منطقه با آذین بندی، نصب روزنامه های قدیمی، عکس های مربوطه و شعار نویسی حال و هوای آن دوران را می گیرد.
فضاسازی بصری قلب تهران برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مهرشاد الله ویردی گفت: به مناسبت ایام باشکوه یوم الله 22 بهمن نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، عکس انقلاب و نمایشگاه کتاب و انقلاب در قاب هنر در سراهای محله برپا شده و نمایشگاه گذر عکس در بلوار کشاورز تشکیل می شود.

معاون امور اجتماعی و شهرداری منطقه 6 از برپایی مسابقات انقلابی خبر داد و افزود: مسابقه شعارنویسی، دلنوشته های انقلابی، نامه ای به امام (ره)، کاریکاتور و نقاشی، مسابقات قرآنی با موضوع های انقلاب، امام و زندگانی رسول (ص) با هدف ارتقای بینش فرهنگی در سراهای محلات، مدارس و مهدکودک های منطقه 6 برگزار می شود.
الله ویردی تصریح کرد: بازدید مدارس منطقه 6 از موزه شهدا از 12 تا 22 بهمن، غبارروبی مزار شهدای گمنام در مزار شهدای گمنام، مراسم بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر برنامه هاست.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از برپایی 25غرفه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با محوریت مذهبی و قرآنی در روز 22 بهمن خبر داد و گفت: این غرفه ها حد فاصل خیابان فلسطین تا خیابان وصال در ضلع شمالی خیابان انقلاب برپا می شود.
الله ویردی خاطرنشان ساخت: محافل شعر انقلابی نیز در سرای محلات منطقه برگزار شده و گرامیداشت کهنه سواران دفاع مقدس از دیگر ویژه برنامه های منطقه در ایام مبارک دهه فجر است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcipuaz.t1auw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین